نسخه چاپی

توافق هسته‌ای این هفته امضا می‌شود

تحلیلگر كانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی می‌گوید به دنبال امتیازات گسترده آمریكا و صرفنظر كردن آن از درخواست بازرسی‌های فوری از ایران، توافق هسته‌ای اوایل این هفته امضا خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالی که توافق هسته‌ای به دنبال زیاده‌خواهی‌های طرف غربی به ویژه آمریکایی همچنان با موانعی روبرو است، یک تحلیلگر صهیونیستی می‌گوید به دنبال دادن امتیازات گسترده واشنگتن به تهران، توافق نهایی هفته جاری امضا می‌شود.
«ایهود یعاری» تحلیلگر امور خاورمیانه در کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که به دنبال دادن مجموعه‌ای از امتیازات گسترده آمریکا به ایران، توافق بین قدرتهای جهانی و ایران حاصل شده است و تا اوایل هفته آینده این توافق به امضا خواهد رسید.
به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، تحلیلگر صهیونیست افزود که آمریکایی‌ها «طی دو تا سه هفته جاری تقریبا در همه جنبه‌های کلیدی مورد بحث در مذاکرات، به یک سلسله‌ از تسلیم‌ها تن داده است».
او با پیش‌بینی چالش کنگره در برابر توافق احتمالی هسته‌ای ایران گفت که اکنون توپ در زمین اعضای دموکرات کنگره قرار دارد تا به اکثریت جمهوریخواهان پیوسته و با این توافق مخالفت کنند.
«ایهود یعاری» یکی از امتیازات مهم آمریکا به ایران را موضوع بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای این کشور خوانده و مدعی شد که مذاکره‌کنندگان آمریکایی به خواست ایرانی‌ها برای بازرسی‌های مدیریت شده تن دادند که این موضوع یعنی بازرسی‌های فوری و ناگهانی دیگر در کار نخواهد بود.

۱۳۹۴/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...