نسخه چاپی

واردات پورشه با كارت كمیته‌ امداد!

وزیر كشور گفت: پورشه‌هایی كه باعث ایجاد شبه در قداصت ساحت كمیته امداد شده است از طریق سودجویی برخی از افراد از كارت مددجویان كمیته امداد در مناطق مرزی وارد شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: وزیر کشور گفت: پورشه‌هایی که باعث ایجاد شبه در قداصت ساحت کمیته امداد شده است از طریق سودجویی برخی از افراد از کارت مددجویان کمیته امداد در مناطق مرزی وارد شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه مراسم افطاری با فرزندان خانواده‌های مستمند که شب گذشته در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد با اشاره به شبهات به وجود آمده در خصوص واردات پورشه توسط کمیته امداد اظهارکرد: ما هیچوقت نگفتیم که این پورشه‌ها از طریق کمیته امداد وارد شده است چناچه هم صحبت‌های من در مجلس و هم بیانه‌ای که بعد از آن به خاطر فهم غلطی که در جامعه بوجود آمد اعلام شد بیانگر این امر است.

وی در ادامه افزود: برخی از افراد از کارت‌های مددجویانی که در مناطق مرزی و یا جزایر بودند سوء استفاده کرده و از این طریق این اقدامات را انجام داده‌اند لذا ساحت کمیته امداد از این مسائل پاک است که ما بگوییم وارد مباحث تجاری غیر قانونی شده باشد.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه از همان ابتدا این موضوع در رسانه‌ها بد مطرح شد و فهم غلطی از آن بوجود آمد گفت: لذا مجبور شدیم اطلاعیه ای در این خصوص بزنیم و الان نیز تاکید می کنیم اصلا چنین چیزی که کمیته امداد را وارد یک معاملات ماشین و یا هر چیز دیگری شده باشد وجود ندارد بلکه افراد سود جویی بودند که از امکانات مددجویان در مناطق مرزی استفاده کرده‌اند.

وزیر کشور ادامه داد: پیشگیری از این مسائل بصورت جدی پیگیری می‌شود و قطعا این اتفاقات نمی افتد و اصلا این نوع واردات از طریق آن مجاری تعطیل شده است.

وی همچنین در خصوص مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: انشالله هر چه خیر است خداوند آن را برای ما رقم خواهد زد مردم نیز در این روزهای عزیز از خداوند خواسته‌اند که امسالشان را بگونه‌ای رقم بزند و مقدر کند که به نفع مسلمین و مردم ایران باشد.

رحمانی فضلی یادآور شد: ما از اروز اول هم اعلام کرده‌ایم که آمادگی داریم با هر شرایطی انقلاب را حفظ و کشور را اداره کنیم چرا که مردم ما با مقاومت و استقامت خو گرفته‌اند و این آموزه‌ای که ما آن را از امام و رهبر خود گرفته‌ایم.

وزیر کشور با بیان اینکه ما برای اتمام حجت با افکار عمومی دنیا، مجاری بین‌المللی و دولتها وارد مذاکره شده‌ایم تصریح کرد: ما بدنبال استحقاق حقمان هستیم و ایستادگی می کنیم و اگر دنیا بتواند با ایران بزرگ در منطقه بگونه‌ای عمل کند که احقاق حق شود و در مسیری قانونی تحت پوشش سازمان انرژی اتمی و آژانس کارهای خود را ادامه دهد یقینا می تواند از همکاری در حوزه‌های وسیع‌تری استفاده کند در غیر اینصورت ما روشی را که تاکنون داشتیم، ادامه می دهیم.

رحمانی فضلی گفت: ما هیچ وقت چشم‌داشتی به کمک دیگران نداشته‌ایم و حق خودمان می دانیم که در عرصه بین‌ المللی و حوزه های مختلف بصورت آزادانه، رسمی و قانونی از مواهب ارتباطات بین‌المللی استفاده کنیم.

وی درخصوص اقدامات وزارت کشور برای کمک به مددجویان کمیته امداد گفت: ما همواره خود را برای همه مردم ایران مدیون می دانیم البته مردم خود باید پای کار بیایند تا اگر بگوییم دولت به تنهایی می تواند این معضل را حل کند ممکن چرا که هر جا مردم به پای کار آمده ‌اند مشکل حل شده است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته امداد و وزارت کشور خبر داد و تاکید کرد: با انعقاد این تفاهم نامه هر کاری را که کمیته امداد فکر می کند ما می تواینم در سطح استان در اختیار کمیته و مددجویان قرار بدهیم، انجام خواهیم داد تا این مددجویان زندگی خوب، مناسب و فعالیت روشنی در جهت اهداف خود، انقلاب و کشور انجام دهند.

۱۳۹۴/۴/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...