نسخه چاپی

دهنوی بالاخره آبی شد

انگار همین دیروز بود كه بین 2 باشگاه سپاهان وپرسپولیس برای جذب او درگیری ایجاد شد وبالاخره پرسپولیس بود كه به خاطر رفاقت بیشتر علی دایی با او موفق به جذبش شد.

به گزارش نما دهنوی اهل مشهد بی شک یکی از هافبک های دفاعی خوب سالیان اخیر فوتبال ماست که گاهی اوقات استحکامش در ارائه بازی وانجام مصاف های فیزیکی انتقاد علی کریمی را هم برانگیخت.در بازی مورد اشاره دهنوی اولین بازیش با پیراهن پرسپولیس را برابر تراکتورسازی که علی کریمی را داشت برگزار می کرد،دهنوی در آن بازی علی کریمی را از فروغ انداخت .با این حال او در پرسپولیس چندان موفق نبود و از آنجا به ذوب آهن رفت. تیمی که محملی برای احیای فوتبال قاسم بود چنان چه در پایان فصل استقلالی ها برای جذب او به سراغش رفته وتفاهم فیمابین باعث شد تا او را به احتمال قریب به یقین استقلالی میکند.جالب اینکه او که در فوتبال ما دیر چهره کرده میخواهد تا 40 سالگی فوتبال کند.

قاسم دهنوی ،از سال 88 در لیگ برتر حضور یافت ودر 81 بازی برای مس 20 گل در لیگ زد،در سال 91 به تراکتورسازی رفت وبا این تیم در 31 بازی 2 گل زد.سال حضورش در پرسپولیس پر حاشیه بود ودر سال جدید در ذوب آهن خوب کار کرد.دهنوی که یکبار تا مرز استقلالی شدن پیش رقته بود خرید بدی برای استقلال نیست.

منبع: ورزش سه

۱۳۹۴/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...