نسخه چاپی

تلفات سنگین جبهه‌النصره در جبهه دمشق و قنیطره

منابع سوری از تلفات و خسارت های سنگین جبهه تروریستی النصره در حومه دمشق و قنیطره و حومه درعا و متلاشی شدن یك گروه تروریستی در حومه حماه خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات مبارزه با تروریسم در جبهه های مختلف، تلفات و خسارت های سنگینی به گروه های تروریستی تکفیری وارد کردند.

اوضاع میدانی حومه قنیطره و حومه دمشق

یک منبع نظامی سوری در این باره گفت نیروهای ارتش در عملیات مستمر خود در حومه قنیطره و حومه دمشق، مخفیگاه های گروه های تروریستی تکفیری و خطوط کمک رسانی آنها از سمت رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

این منبع افزود نیروهای ارتش، عملیات دقیقی را علیه مخفیگاه های تروریست های گروه های تکفیری تحت سرکردگی جبهه النصره در غرب روستای العجرف در حومه شمالی قنیطره انجام دادند.

این منبع گفت این عملیات پس از رصد کردن و پیگیری دقیق تحرکات و تجمعات گروه های تروریستی انجام شد و تمام اهداف آن به دقت مورد اصابت قرار گرفت و تلفات و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد شد.

روز گذشته هم شماری از تروریست ها در عملیات نیروهای ارتش در روستای مسحره کشته و زخمی شدند.

در حومه جنوبی دمشق هم نیروهای ارتش با حمله شدید به تجمعات و تحرکات تروریست های تکفیری وابسته به جبهه النصره در مزارع خان الشیح، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند و سلاح ها و مهمات آنها را منهدم کردند.

انهدام انبار مهمات و هلاکت 20 تروریست در حومه حماه و ادلب

عملیات مبارزه با تروریسم در حومه حماه و حومه ادلب همچنان ادامه دارد به طوری که طی آن دست کم 20 تروریست به هلاکت رسیدند و یک انبار مهمات آنها منهدم شد.

در حومه شمال غربی حماه یک منبع نظامی از هلاکت تمام اعضای یک گروه تروریستی از جمله سرکرده آنها ملقب به ابوحذیفه در عملیات منحصر به فرد ارتش علیه مخفیگاه های تروریست های جبهه النصره در روستای قسطون در حومه شمال غربی حماه خبر داد.

این منبع افزود نیروهای ارتش، در عملیات دیگری علیه گروه های تروریستی در روستاهای سکیک و الصیاد در حومه شمالی حماه، شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

منابع میدانی هم از عملیات منحصر به فرد علیه مخفیگاه تروریست های وابسته به گروه موسوم به "تجمع صقورالغاب" و خودروهای زرهی آنها در شهرک اللطامنه در حومه شمالی حماه خبر دادند که طی آن 9 تروریست به هلاکت رسیدند و 23 تروریست دیگر زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین 10 تروریست را در عملیاتی علیه مخفیگاه های آنها در روستای الزکاه به هلاکت رسیدند.
روز گذشته پنج نفر از سرکردگان گروه های تروریستی در روستای تلول الحمر به هلاکت رسیدند. یک انبار مهمات گروه تروریستی داعش در مرکز پژوهش های کشاورزی در وادی العذیب در حومه شرقی سلمیه منهدم شد.

در حومه جنوبی ادلب هم عملیات نیروهای ارتش علیه تروریسم تکفیری در شهرک های التمانعه و حاس در منطقه معره النعمان، مخفیگاه تشکل تروریستی موسوم به جیش الفتح و انبار مهمات آنها منهدم شد و تمام تروریست های که داخل آن بودند به هلاکت رسیدند.

روز گذشته نیز شماری از تروریست های جیش الفتح در عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه، در التمانعه، خان شیخون، اورم الجوز، تل سلمو، تل الفخار و اطراف فرودگاه ابوالضهور به هلاکت رسیدند.

اوضاع میدانی السویداء

نیروهای ارتش سوریه در یک عملیات منحصر به فرد در حومه السویداء، شماری از تروریست های داعشی را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش پس از رصد کردن تحرکات تروریست های داعشی از سمت خربه صعد به سمت تل البثینه،‌با آنها درگیر شدند که طی آن شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و یک خودرو مجهز به تیربار آنها و انواع سلاح ها و مهمات آنها منهدم شد.

اوضاع میدانی حومه لاذقیه و الحسکه

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه لاذقیه شمالی در شهرک سلمی، 15 تروریست را به هلاکت رساندند.
از سوی دیگر در عملیات نیروهای ارتش با پشتیبانی نیروهای مردمی علیه تروریست های داعشی در الحسکه، شمار زیادی از آنها به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، منابع میدانی از درگیری های شدید میان نیروهای ارتش و تروریست های داعشی خبر دادند.

این منابع از ادامه عملیات نیروهای ارتش و نیروهای مردمی در محله هایی خبر دادند که تروریست های داعش اخیرا به آن نفوذ کرده بودند و اقدامات نیروهای ارتش و نیروهای مردمی برای پاکسازی این محله ها از لوث تروریست های نفوذی ادامه دارد.

خبرنگار سانا از هلاکت سه تک تیرانداز گروه تروریستی داعش در محله الفیلات الحمر در الحسکه خبر داد.
روز گذشته هم تجمعات و مخفیگاه های گروه تروریستی داعش در الفیلات الحمر و منطقه واقع بین میدان الباسل و میدان البانوراما در شهر الحسکه منهدم شد.

تلفات و خسارت های سنگین تروریست ها در حومه درعا

در حومه درعا هم نیروهای ارتش، در ادامه عملیات مبارزه با تروریسم، خسارت ها و تلفات سنگینی به تروریست های مرتبط با رژیم اشغالگر اسرائیل و اتاق عملیات امان در اردن وارد کردند.

یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی در شهرک عتمان در شمال شهر درعا، ضربات کوبنده ای به تروریست های جبهه النصره و گروه موسوم به حرکه المثنی و دیگر گروه های تکفیری وارد کردند که بر اثر آن یکی از مخفیگاه های تروریست ها منهدم شد.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست ها و انهدام سلاح ها و مهمات آنها در عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش در جنوب غربی شهرک النعیمه خبر داد.
گروه های تروریستی تکفیری هم در رسانه های حامی خود به هلاکت شماری از اعضای خود از جمله تروریستی که بر اثر شدت جراحات وارده در یکی از بیمارستان های اردن کشته شد، اعتراف کردند. همچنان شمار زیادی از تروریست های مجروح در بیمارستان های اردن مداوا می شوند.

منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...