نسخه چاپی

نشست ويژه دنيامالي با وزير ورزش و جوانان/

احتمال بازگشت رئیس بركنار شده

رئیس بركنار شده فدراسیون قایقرانی كه بركناری اش ورزش ایران را تا آستانه تعلیق پیش برده بود، در نشستی با وزیر ورزش و جوانان شركت كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، پس از تغییرات در راس فدراسیون های ورزشی و حساس شدن مجامع بین المللی، نامه‌های متعددی مبنی بر چرایی برکناری احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ارسال شد و این رشته ورزشی در آستانه تعلیق قرار گرفت.

مسئولان ورزش کشورمان پس از این اتفاقات تلاش بسیاری کردند تا از تعلیق فدراسیون قایقرانی و یا حضور کاروان ایران با پرچم کمیته بین المللی المپیک در بازیهای لندن جلوگیری کنند اما برخی اختلاف نظرها مانع از این امر شد.

با این حال محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان قبل از سفر خود به آفریقا در نشستی با احمد دنیال مالی رئیس برکنار شده فدراسیون قایقرانی شرکت کرد تا رودررو حرف هایشان را بزنند و راهکار بهتری برای کمک به ورزش ایران در نظر بگیرند.

هر چند برخی نزدیکان به وزارت ورزش نتایج این جلسه را مثبت ارزیابی می کنند و احتمال بازگشت احمد دنیامالی به فدراسیون قایقرانی را بالا می دانند اما قرار است در بازگشت عباسی از قاره آفریقا، جلسه دیگری با حضور وی و دنیامالی برگزار شود.

۱۳۹۱/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...