نسخه چاپی

وداع غیرمنتظره فرهاد مجیدی با فوتبال

عکس خبري -وداع غيرمنتظره فرهاد مجيدي با فوتبال

گویا او قصد دارد فعلا فوتبال را كنار بگذارد اما مشخص نیست این دوری چه مدت ادامه داشته باشد.

در حالی که کمتر از 5 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فرصت باقی مانده، فرهاد مجیدی با رد پیشنهاد ملوان و مالک ثروتمندش، هدایتی، آینده اش را مبهم تر از پیش کرد. پیش از این مذاکرات او با مس کرمان به دلیل برکناری داوری رئیس هیئت مدیره مس که مسئولیت آوردن مجیدی را به کرمان برعهده داشت، ناتمام ماند و به بن بست رسید.

بعد از این اتفاق بود که دیگر مدیران این تیم کرمانی هم تمایلی به خریدن او با قیمت نجومی نداشتند. از اصفهان هم خبر می رسد حضور خلعتبری در سپاهان قطعی شده و این تیم اصفهانی هم دیگر نیازی به مجیدی که سبک بازی اش شباهت زیادی به خلعتبری دارد، نخواهد داشت.



تیم اماراتی عجمان هم که به شدت به دنبال مجیدی بود، به دلیل سیاستی که مدیران فوتبال امارات در رابطه با عدم استخدام بازیکنان ایرانی در پیش گرفته اند، از جذب او منصرف شده. با این حساب آینده فرهاد مجیدی در فوتبال ایران نامعلوم شده. هر چند که این پایان کار نیست و از گوشه و کنار خبر می رسد که فرهاد مجیدی شاید همه را شوکه کند.

گویا او قصد دارد فعلا فوتبال را کنار بگذارد اما مشخص نیست این دوری چه مدت ادامه داشته باشد. در این رابطه دو احتمال وجود دارد. احتمال اول این است که در روزهای آینده، برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد. اما احتمال دوم و قوی تر این است که او تا نیم فصل با هیچ تیمی قرارداد نخواهد بست و بعد از آن با در نظر گرفتن شرایط تصمیم خود را خواهد گرفت.

با این تصمیم او با یک تیر دو نشان خواهد زد. اول اینکه باز هم در تیمی که قلعه نویی سرمربی آن است، بازی نخواهد کرد. دومین هدف او هم این است که با پیراهن هیچ تیمی در مقابل تیم محبوبش استقلال قرار نگیرد. البته برای مشخص شدن تکلیف فرهاد مجیدی فقط باید تا 22 تیر منتظر بود.

۱۳۹۱/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...