نسخه چاپی

همسر مهناز افشار اسپانسر استقلال شد

به گزارش نما به نقل از شفقنا ورزشی: شرکت متعلق به پسر محمدعلي رامين و همسر مهناز افشار به عنوان اسپانسر روي پيراهن استقلال انتخاب شد.باشگاه استقلال که پس از انتخاب سرمربي و تکميل نسبي ليست بازيکنان خود روزهاي خوبي را پشت سر مي گذارد، اين روزها در حال نهايي کردن قرار داد با شرکت بهره بردار و حامي مالي خود است.

آبي پوشان که در فصل پيش روي همانند سال گذشته شرکت توسعه صنايع نوين را به عنوان شرکت بهره بردار خود مي بينند، قرارداد با يک شرکت سرمايه گذاري جهت اسپانسرينگ پيراهن خود را به امضا رساندند که در عکسهاي منتشر شده از اين جلسه حضور يک شخصيت جالب توجه است.

ياسين رامين(نفر اول از سمت راست) همسر مهناز افشار ستاره سينما که طي يک سال گذشته پس از ازدواج با اين سوپر استار سينما تبديل به يک شخصيت جنجالي رسانه اي شده است در کنار علي نظري جويباري و شاهرخ سبک دست در اين عکس قابل مشاهده است.

اکنون ياسين رامين فرزند محمد علي رامين معاون مطبوعاتي دولت محمود احمدي نژاد که به نظر مي رسد به عنوان اسپانسر پيراهن استقلال در فصل جاري در فوتبال ايران نقش پر رنگي در معادلات استقلال ايفا خواهد کرد باز هم با يک جنجال و حاشيه اي تازه رو به رو است که وي را تبديل به سوژه جذاب رسانه ها مي کند.

بهرام افشارزاده فصل گذشته طي حکمي ياسين رامين را به عنوان مشاور خود منصوب کرده بود.

photo_2015-07-11_13-00-331-300x176.jpg

۱۳۹۴/۴/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...