نسخه چاپی

هتل‌ سازان خارجی در انتظار لغو تحریم‌ها

رئیس سازمان میراث فرهنگی، یادآور شد: در یك سال گذشته با بیش از ۱۲ گروه سرمایه‌گذاری خارجی مذاكراتی داشته‌ایم كه از میان آنها سرمایه‌گذاران عرب به‌دلیل قائل نبودن به تحریم‌ها، كار خود را در شهرهایی چون مشهد شروع كرده‌اند.

به گزارش نما، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از رغبت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای هتل‌سازی در ایران خبر داد و گفت: در هفته‌های اخیر دیدارهایی با چهار گروه هتل‌ساز خارجی از آلمان، یونان، کره‌جنوبی و سنگاپور داشتیم. مسعود سلطانی‌فر با اشاره به اینکه گروه‌های سرمایه‌گذار خارجی در حال بررسی بازار گردشگری ایران، روند رو به رشد آن و جاذبه‌های آن هستند و قانون سرمایه‌گذاری ایران را درخواست کرده‌اند، افزود: آنها معتقدند آینده بازار گردشگری ایران با توجه به رویکرد و تعامل دولت با دنیا بسیار مطلوب است، اما مانع عمده‌ آنها تحریم‌ها است.


او همچنین یادآور شد: در یک سال گذشته با بیش از 12 گروه سرمایه‌گذاری خارجی مذاکراتی داشته‌ایم که از میان آنها سرمایه‌گذاران عرب به‌دلیل قائل نبودن به تحریم‌ها، کار خود را در شهرهایی چون مشهد شروع کرده‌اند. سلطانی‌فر با بیان اینکه برنامه توسعه هتل‌سازی در ایران همچنان در سال 94 ادامه می‌یابد، تصریح کرد: سال گذشته با ساخت 11 هتل از جمله دو هتل فرودگاه امام‌خمینی (ره) و یک هتل در شهرهای ارومیه، یزد، تبریز، گلستان، سمنان و در هر یک از شهرهای شیراز و مشهد با ساخت دو هتل، به ظرفیت اقامتی کشور اضافه شد.

۱۳۹۴/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...