نسخه چاپی

ميراسماعيلي:

مربیان تیم ملی اجازه حضور در تیم‌های لیگ را ندارند

عکس خبري - مربيان تيم ملي اجازه حضور در تيم‌هاي ليگ را ندارند

سرمربیان تیم‌های ملی انتخاب شده‌اند، كه پس از مسابقات كشوری نوجوانان و جوانان كادرهای خود را اعلام خواهند كرد. سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی حق تیمداری در لیگ را نخواهند داشت و تمام تمركزشان باید روی تیم‌های ملی باشد.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: شورای فنی بانوان تشکیل خواهد شد تا در خصوص امور فنی تیم‌های ملی تصمیم گیری کند.

به گزارش ایلنا، آرش میراسماعیلی ضمن بیان این مطلب افزود: در بخش بانوان پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات اول تا سوم مشترک به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا بتوانند با تشکیل اردوهای منظم در مسابقات آسیایی حضوری فعال داشته باشند. بنا داریم در این بخش شورای فنی تشکیل دهیم تا در خصوص امور تیم ملی بانوان به کادر فنی کمک کرده و نقش نظارتی را بر عملکرد بانوان داشته باشد.

وی با بیان اینکه از هرگونه تخلف در رقابت‌های قهرمانی کشور جلوگیری خواهد شد اظهار داشت: سعی ما بر است تادر رقابت‌های قهرمانی کشور از تمام جودوکاران تست دوپینگ گرفته شود، این امر در اردوی تیم‌های ملی نیز تکرار خواهد شد. ضمن اینکه تمامی اسناد و مدارک مربوط به سن ورزشکاران بررسی خواهد شد تا شاهد موارد صغر سنی بین جودوکاران نباشیم و درصورت مشاهده تخلف، با ورزشکار متخلف، مربی و هیئت استان مربوطه برخورد خواهد شد.

نائب رئیس فدراسیون جودو افزود: رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور ۲۲ تیرماه به میزبانی اردبیل و قهرمانی جوانان ۲۹ تیرماه در بجنورد برگزار خواهد شد، که در پایان رقابت‌ها نفرات اول تا سوم مشترک رقابت‌های قهرمانی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده و طی چند مرحله برگزاری رقابت‌های انتخابی در ‌‌نهایت نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد.

میراسماعیلی درخصوص کادر فنی تیم‌های ملی خاطرنشان ساخت: سرمربیان تیم‌های ملی انتخاب شده‌اند، که پس از مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان کادرهای خود را اعلام خواهند کرد. سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی حق تیمداری در لیگ را نخواهند داشت و تمام تمرکزشان باید روی تیم‌های ملی باشد.

مدیر تیم‌های ملی جودو همچنین از حضور ادواری مربیان سازنده در کنار تیم‌های ملی خبر داد و گفت: مربیان سازنده بصورت ادواری در اردوی تیم‌های ملی حضور خواهند داشت و به مسابقات اعزام خواهند شد تا انگیزه بیشتری برای ادامه راه‌شان در قهرمان پروری داشته باشند.

۱۳۹۱/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...