نسخه چاپی

جزئیات نجات سرخپوشان از تصادفی شدید

مینی‌بوس حامل بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس هنگام بازگشت از محل تمرین با مهارت راننده از تصادفی شدید نجات یافت و خوشبختانه آسیبی به هیچكدام از نفرات سرخپوش وارد نشد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مینی‌بوس حامل بازیکنان پرسپولیس که جلوتر از مینی‌بوس کادر فنی از محل تمرین به هتل باز می‌گشتند، در یکی از پیچ‌های جاده با ماشینی که از با سرعت بالا در حرکت بود، روبرو شدند که با مهارت راننده، مینی‌بوس بازیکنان از تصادف پیشگیری کرد اما خودروی روبرویی به کوه برخورد کرد.

پس از این حادثه تمامی بازیکنان پرسپولیس از ماشین خارج شده و به سمت راننده‌ای که خودرویش به کوه برخورد کرده بود، شتافتند.

خوشبختانه در این حادثه به خودروی بازیکنان هیچ آسیبی وارد نشد و ماشین روبرویی هم دچار آسیب دیدگی جزیی شد تا همه چیز به خیر و خوشی تمام شود.

از سوی دیگر، تمرین نوبت صبح تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۰ صبح در منطقه گیزیلچه حمام ترکیه آغاز شد. در این تمرین سرخپوشان ابتدا گرم کردن و تمرینات بدنساری را زیر نظر تی هومیر انجام دادند که این تمرنات حدودا ۲۰ دقیقه به طول انجامید.

در مرحله بعد ۶ مدافع سرخپوشان از بقیه جدا شدند و با نظارت مستقیم برانکو و قنبرپور کارهای دفاعی را انجام دادند که در این بخش برانکو به دفعات سوت خود را به صدا درآورد تا نکات موردنظرش را به مدافعان منتقل کند.

در آنسوی میدان هم هافبک‌ها و مهاجمان با پانادیچ تمرین شوت به دروازه و گلزنی کردند که در مرحله بعد هافبک‌ها هم به مدافعان اضافه شدند. پایان بخش تمرین امروز کارهای بدنسازی و استقامتی با بازیکنانی بود که دیرتر از سایر نفرات به جمع سرخپوشان ملحق شده بودند، این تمرین حسابی سنگین بود.

پس از ۹۰ دقیقه تمرین بازیکنان پرسپولیس بدن‌های‌شان را سرد کرده و برای استراحت راهی هتل محل اقامت خود شدند. در ادامه قرار راست بازیکنان پرسپولیس در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی نوبت عصر تمرین خود را برگزار کنند.

۱۳۹۴/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...