نسخه چاپی

زمان دربی‌های لیگ مشخص شد

مراسم قرعه‌كشی پانزدهمین دوره لیگ برتر درحالی برگزار شد كه دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم برگزار می‌شود. همچنین دربی شهرهای تبریز و اصفهان هم در هفته دوم انجام خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب دوشنبه درسالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد که بر اساس این قرعه‌کشی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته یازدهم برابر هم به میدان می‌روند. استقلال میزبان دور رفت دربی پایتخت است.

بر این اساس تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن که به ترتیب قهرمان لیگ و جام حذفی هستند، در هفته دوم مقابل همدیگر به میدان می‌روند، همچنین دربی تبریز بین دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد هم در این هفته انجام می‌شود. ذوب‌آهن و گسترش فولاد میزبان دور رفت دربی‌های اصفهان و تبریز هستند.

ضممن اینکه دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز هم در هفته سیزدهم برگزار می‌شود که فولاد میزبان این بازی است. ضمن اینکه در هفته ششم دو تیم مشهدی پدیده و سیاه‌جامگان برابر هم صف آرایی می‌کنند.

از سوی دیگر، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال اهواز در هفته یازدهم و به میزبانی استقلال خوزستان برگزار می‌شود و فولاد هم در هفته سوم میزبان استقلال خوزستان است.

۱۳۹۴/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...