نسخه چاپی

مختار، شبكه های یزیدی را شكست داد

عضو شورای هماهنگی فعالان سایبری كشور گفت: در زمان پخش سریال «مختارنامه» در رسانه ملی بینندگان شبكه های ماهواره ای به كمترین حد رسیده بود .

به گزارش نما، حسين اعتصامي در گفت وگو با فارس يادآور شد: يكي از مهم ترين ابزارهاي احزاب شيطان براي به زانو در آوردن فرهنگ اسلامي، شبكه هاي ماهواره اي است. در حال حاضر بيش از 17 هزار و 666 شبكه ماهواره اي در جهان فعال است .

وي با اشاره به اينكه از اين تعداد شبكه حدود دو هزار شبكه در ايران به وضوح قابل دريافت است، خاطرنشان كرد: عرضه رايگان محصولات اين شبكه ها در كشورهاي مسلمان سند متقن و نمونه واضحي بر اراده مستحكم دشمنان اسلام براي مواجهه فرهنگي با موج بيداري اسلامي است .

اين استاد دانشگاه شبكه هاي ماهواره اي را همان اسب تراواي فرهنگ غرب براي نفوذ و تسلط بر سرزمين هاي اسلامي خواند و بيان كرد: همه ما بايد در ارتباط با اين شيوه نرم هوشيار و مطلع باشيم. اعتصامي ترويج مصرف گرايي، اباحه گري در روابط بين مرد و زن، ترغيب جوانان به ارتباط با جنس مخالف و تلاش براي از بين بردن قبح مصرف مشروبات الكلي را تنها گوشه اي از اهداف به ظاهر جذاب اين شبكه ها برشمرد و گفت: همه اين طرح ريزي ها در خفا صورت مي گيرد و گردانندگان اين شبكه ها براي سرپوش گذاشتن بر نيات شوم خود، با به كار بستن انواع حيله هاي رسانه اي و تبليغاتي، درصدد فريب بينندگان و جلب اعتماد آنان هستند.

وي با اشاره به اينكه شبكه «من و تو» توسط وزارت امور خارجه انگلستان تامين شده و اين مزدور رسانه اي تنها در سال 2011 چهل ميليون دلار از محل اعتبارات هجوم رسانه اي آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران كمك دريافت كرده است، گفت: به عنوان نمونه آخر بايد يادآور شوم به تازگي ارتباط بين گردانندگان برنامه «بفرماييد شام» در شبكه من و تو با محافل بهايي و فروشندگان مشروبات الكلي فاش شده و دليل اصلي گردانندگان اين شبكه در ترويج مصرف مشروبات الكلي در اين برنامه بر همگان روشن شده است.

اعتصامي با بيان اينكه در اين ميان حمايت از رسانه ملي براي توليد برنامه هاي فاخر و توجه به ذائقه رسانه اي مخاطبان ايراني مي تواند به طور چشمگيري از مخاطبان اين شبكه ها بكاهد، گفت: به عنوان نمونه در زمان پخش سريال «مختارنامه» در رسانه ملي بينندگان شبكه هاي ماهواره اي به كمترين حد رسيده بود .

وي در پايان اظهار داشت: بدين ترتيب اقداماتي از اين دست در كنار آگاهي بخشي به خانواده ها خواهد توانست حجم اثرگذاري فرهنگ منحط حاكم بر شبكه هاي ماهواره اي را از ميان ببرد .

۱۳۹۱/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...