نسخه چاپی

اجساد سرنشینان بالگرد سقوط كرده پیدا شد

معاون استاندار بوشهر گفت: جسد سه نفر از سرنشینان بالگرد سقوط كرده در خلیج فارس پیدا شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، دوشنبه‌شب یک فروند بالگرد از جزیره خارگ عازم سکوی نفتی ابوذر در خلیج فارس شد تا یک بیمار را از این سکوی نفتی به بوشهر اعزام کند.

خلبان علی عزتی و کمک خلبان صفر پایخوان بالگرد را به سکوی نفتی ابوذر بردند و رسول شجرات یکی از کارکنان شرکت ملی حفاری و خورشید حسینی مسئول سکوی ابوذر و همراه بیمار را سوار بالگرد کردند.

دقایقی پس از پرواز بالگرد، رادارها نتوانستند نشانه‌هایی از این بالگرد را بیابند و ارتباط این بالگرد نیز با مرکز کنترل قطع شد.

پس از قطع این ارتباط، جستجو برای یافتن بالگرد ادامه یافت و گشت‌های هوایی و دریایی و همچنین غواصان برای یافتن بالگرد و همچنین احساد قربانیان این حادثه آغاز شد.

ظهر سه‌شنبه قطعاتی از این بالگرد یافته شد و جستجو در آن منطقه برای یافتن دیگر قطعات بالگرد و همچنین قربانیان حادثه ادامه یافت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه دوشنبه یک بالگرد متعلق به شرکت‌های تابعه وزارت نفت برای اعزام بیمار به سکوی ابوذر اعزام شد که آخرین تماس این بالگرد ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه بود و ارتباط این بالگرد در فاصله ۲۵ مایلی بوشهر قطع شد.

سید محمد حسن باستی با بیان اینکه این بالگرد دارای چهار سرنشین بوده است، افزود: تعدادی از شناورها و یک فروند بالگرد عملیات جستجو را برای یافتن بالگرد و اجساد انجام دادند.

وی ادامه داد: حوالی ظهر امروز قطعاتی از این بالگرد یافته شد و با حضور غواصان در محل و همچنین جستجوی توسط گشت شناورها یک جسد به صورت کامل و قطعاتی از اندام‌های دو نفر دیگر از اجساد در جریان جستجوها یافته شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه جستجوها برای یافتن دیگر سرنشین این بالگرد همچنان ادامه دارد، گفت: اجساد به بوشهر منتقل شده و تنها یکی از اجساد قابل شناسایی است.

وی اظهار داشت: علت این حادثه هنوز مشخص نیست و با انجام بررسی‌های کارشناسی مشخص خواهد شد.

۱۳۹۴/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...