نسخه چاپی

فبلت گلكسی A8 سامسونگ معرفی شد

در هفته‌های اخیر تصاویر و اخبار زیادی در مورد گلكسی A8 سامسونگ منتشر شده بود و گمانه‌ها حكایت از معرفی این گوشی هوشمند در آینده‌ی نزدیك داشتند؛ حال آنكه دقایقی پیش سامسونگ رسما گلكسی A8 را معرفی كرد.

به گزارش نما ،پس از انتشار طیف گسترده‌ای از تصاویر و اطلاعات در مورد گلکسی A8 سامسونگ، کره‌ای‌ها امروز این گوشی هوشمند را رسما معرفی کردند. سامسونگ این گوشی هوشمند را امروز در چین معرفی کرد. گلکسی A8 را باید یکی از بهترین میان‌رده‌هایی خواند که تاکنون توسط سامسونگ روانه‌ی بازار شده است. از جمله‌ی ویژگی‌های این محصول می‌توان به بدنه‌ی فلزی آن اشاره کرد که حس و حال یک محصول خاص را به کاربران القا می‌کند.

fa600.jpg

از جمله‌ی مشخصات فنی گلکسی A8 می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون 615 با بهره‌گیری از هشت هسته‌ی پردازشی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد. همچنین باید به دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز اشاره کرد. گلکسی A8 از شبکه‌ی LTE نیز پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری ۳٫۰۵۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. بهره‌گیری از یک سنسور اثر انگشت در کنار اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی حس استفاده از یک گوشی هوشمند رده بالا را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. گلکسی A8 تنها ۵.۹ میلی‌متر ضخامت دارد و وزنش ۱۵۱ گرم است.

گلکسی A8 در حال حاضر در رنگ‌های سفید،مشکی و طلایی برای کاربران چینی در دسترس است. سامسونگ اطلاعاتی را در خصوص عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند برای کاربران سایر بازار‌ها ارائه نکرده است.

۱۳۹۴/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...