نسخه چاپی

كاپیتان تیم‌ملی والیبال كوبا لهستانی شد

كاپیتان پیشین تیم ملی والیبال كوبا، گذرنامه لهستانی گرفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مدیر برنامه‌های ویلفردو لیون، ستاره کوبایی تیم والیبال زنیت کازان روسیه اعلام کرده که رئیس جمهور لهستان مدارک مربوط به تقاضای شهروندی این بازیکن در لهستان را امضا کرده است. به موجب این مدارک، لیون 22 ساله از این پس یک شهروند لهستانی است و ممکن است به پوشیدن پیراهن تیم ملی لهستان نزدیک شود.

لیون در این مورد اظهار داشت: من تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی لهستان را به دست آورم. به دست آوردن امتیاز شهروندی کشور لهستان به من انگیزه بی‌پایانی داد تا در مسابقاتی که پیش‌رو دارم، سرمربی تیم ملی لهستان را تحت تأثیر قرار دهم.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کوبا تصریح کرد: دلایل من برای تقاضای شهروندی لهستان به هیچ عنوان، مالی نیست و من فقط اهداف ورزشی و خانوادگی خودم را دنبال می‌کنم. حالا می‌توانم به راحتی با نامزدم در لهستان زندگی کنم و البته با خیال راحت به سرمایه‌گذاری بپردازم.

لیون تصریح کرد: من یک کوبایی هستم و تمام خانوده‌ام در این کشور زندگی می‌کنند. هیچ موضع‌گیری سیاسی نسبت به کوبا ندارم و مثل یک شهروند معمولی به این کشور رفت‌وآمد خواهم کرد.

۱۳۹۴/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...