نسخه چاپی

دلایل توقف عرضه سوخت در جایگاه‌ها

مدیر سامانه هوشمند سوخت با تشریح دلایل توقف عرضه گسترده بنزین و گازوئیل در جایگاههای سوخت سراسر كشور اعلام كرد: مشكل فنی تا ۳۰ دقیقه آینده برطرف می شود.


به گزارش نما، سید محسن روحانی امروز در گفتگویی تلویزیونی از شبکه خبر درباره دلایل توقف گسترده عرضه بنزین و گازوئیل در جایگاههای سوخت سراسر کشور، گفت: در طول ۸ سال گذشته تاکنون به طور منظم عملیات روزآمدکردن نرم افزار سامانه هوشمند سوخت انجام شده که در بارگذاری نسخه جدید مشکلات فنی و نرم افزاری به وجود آمده است.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اعلام اینکه این مشکل فنی از ساعت ۳:۳۰ بامداد روز جاری در جایگاههای سوخت کشور به وجود آمده است، تصریح کرد: نسخه جدید در تعداد زیادی از جایگاهها باز نشد و در نهایت منجر به توقف سوخت رسانی به خودروها شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از به وجود آمدن این مشکل فنی، تیم های عملیاتی مشغول به کار شده اند، اظهار داشت: تاکنون در ۹۰ درصد از جایگاههای سوخت کشور سامانه هوشمند سوخت فعال شده و پیش بینی می شود تا ۳۰ دقیقه آینده این مشکل به طور کامل در کل جایگاههای سوخت کشور حل و فصل شود.

روحانی در خصوص دامنه و گسترش این مشکل فنی توضیح داد: در بیش از ۸۰ درصد جایگاهها مشکلات نرم افزاری سامانه هوشمند سوخت به وجود آمد که هم اکنون این مشکل را کشف کرده ایم و به زودی حل می شود.
منبع: مهر

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...