نسخه چاپی

نهاوندیان: گزارش مذاكرات هسته‌ای به مراجع عظام تقدیم شد

نهاوندیان با بیان اینكه دولت تدبیر و امید وظیفه خود می داند در مسایل مهم و اساسی گزارشی به مراجع و علما تقدیم كند، گفت: گزارشی از آخرین تحولات و دستاوردهای مذاكرات هسته‌ای به مراجع عظام ارائه كردیم.

به گزارش نما، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری در پایان سفر به مشهد و قم و دیدار با پنج تن از مراجع عظام تقلید، در گفت‌و گویی با خبرنگاران گفت: برای دولت مایه افتخار است که در همه مسیر خدمت از راهنمایی‌های مراجع و علما بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید وظیفه خود می داند در مسایل مهم و اساسی گزارشی به مراجع و علما تقدیم کند، افزود: لازم بود در خصوص موضوع هسته‌ای به عنوان مسئله‌ای ملی و مهم گزارشی بهنگام از آخرین تحولات و دستاوردها تقدیم مراجع عظام کرده و از راهنمای‌های این بزرگواران بهره‌مند شویم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهارداشت: در دیدارهای امروز نیز مثل دفعات قبل از مراتب محبت، حمایت و کمک مراجع معظم بهره مند شدیم.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه در مسایل مهمی که جنبه ملی دارد نیاز به انسجام و همبستگی عمومی و در سطوح بالا داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را با دوراندیشی و درایت سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند و به سبب اینکه امسال مسایل مهمی پیش رو داریم از جمله مسئله هسته‌ای باید با همدلی بیشتر برای حل مشکلات تلاش کنیم و به خصوص در حال حاضر که توافق هسته‌ای نیز حاصل شده است، باید با راهنمایی مراجع بزرگوار به همدلی مطلوب و مورد نظر دست یابیم.

نهاوندیان در پایان با بیان اینکه حاصل این دیدارها تاکید بر ضرورت انسجام و همدلی بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم با انرژی معنوی که از این دیدارها گرفتیم بتوانیم به نحو بیشتر و مطلوب‌تری خدمت رسانی دولت به مردم عزیز را ادامه دهیم.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...