نسخه چاپی

ترور مشاور اسد توسط كماندوهای اسرائیلی

این سند آمریكایی نشان می‌دهد كه گروهی از نیروهای كماندوی اسرائیلی از طریق هلی كوپتر در سواحل سوریه فرود آمدند و به سمت این سرهنگ سوری شلیك كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، یک سند محرمانه آمریکایی افشا کرد که نیروهای اسرائیلی مشاور امنیتی بشار اسد را در سال 2008 ترور کردند.

به گزارش روزنامه السفیر، یک سند محرمانه آمریکایی افشا کرد که نیروهای کماندوی دریایی وابسته به رژیم صهیونیستی تحت عنوان "شییطت 13" سرهنگ محمد سلیمان، مشاور امنیتی بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را در 2 اوت سال 2008 در سواحل شهر طرطوس سوریه ترور کرد.

رژیم صهیونیستی پیشتر ادعا کرده بود که سرهنگ سلیمان که به عنوان مشاور امنیتی بشار اسد فعالیت می‌کرد مسئولیت ارسال سلاح به حزب الله لبنان را برعهده داشته است.

سایت‌های آمریکایی اعلام کردند که این سند محرمانه نشان می‌دهد که آژانس امنیت ملی آمریکا سیگنال‌های ارسالی از ارتش اسرائیل را بررسی کرده واز این طریق متوجه شده است که ارتش رژیم صهیونیستی این ترور را انجام داده است.

این سند آمریکایی نشان می‌دهد که گروهی از نیروهای کماندوی اسرائیلی از طریق هلی کوپتر در سواحل سوریه فرود آمدند و به سمت این سرهنگ سوری شلیک کردند.

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...