نسخه چاپی

آخرین اخبار از پیشروی‌های ارتش سوریه

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در مناطق مختلف تحت اشغال تروریست‌ها موفق شد با حملات به‎موقع، مانع نفوذ بیشتر آنها شود و شمار زیادی از آنها را پای دربیارود.

به گزارش نما، نیروهای ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در اطراف شهر «تدمر»(پالمیرا) ادامه می دهند و به طور کامل بر منطقه «المقالع» در نزدیکی این شهر باستانی مسلط شدند.

منابع خبری سوریه گزارش دادند که در این عملیات تعداد زیادی از عناصر تروریستی به دست نیروهای ارتش از پای درآمدند.

خبر دیگر از پیشروی‌های ارتش سوریه اینکه، نیروهای سوری پس از درگیری‌های شدید با عناصر تکفیری داعش موفق شدند روستای «قصر الحیر» در ریف حمص شرقی را بازپس بگیرند.

ارتش سوریه همچنین مراکز تجمع عناصر تروریستی تکفیری در منطقه «اللطامنه» و روستای «لحایا» در ریف حماه را هدف حملات خود قرار دادند.

در ریف دمشق نیز عناصر تروریستی هدف حملات شدید ارتش سوریه قرار گرفتند. یر اساس این گزارش، نیروهای سوری مواضع تروریست ها در منطقه خان الشیح و اطراف منطقه بیت جن در ریف دمشق را با توپ هدف قرار دادند.

منابع خبری سوریه همچنین گزارش دادند که ارتش مواضع تروریست ها در دو منطقه «النعمیه» و «عقربا» در ریف درعا و روستاهای «سلمی، الوم، الغنمه» در ریف لاذقیه شمالی را هدف قرار داده است.

پایگاه‌های تروریست در شهر «دیر حافر» و اطراف فرودگاه «کویرس» در ریف حلب نیز با حملات ارتش سوریه منهدم شدند.

نیروهای ارتش همچنین تعدادی از خودروهای عناصر مسلح در روستای «ام باطنه» در ریف قنیطره و مواضع تروریست ها در منطقه «دیرالعصافیر» در غوطه شرقی را منهدم کردند.

عناصر تروریستی نیز شب گذشته مناطق مسکونی در دو منطقه نبل و الزهراء در ریف حلب را هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...