نسخه چاپی

یك اتفاق بزرگ و افتخار آفرینی ارزشمند در حوزه علوم انسانی كشور

ارزیابی، تأیید و انتشار مقالات نظریه مدیریت اسوه دكتر صلاحی توسط مراكز علمی-دانشگاهی بین المللی

به گزارش نما، دو نشریه بین‌المللی «مدیریت و علوم انگیزشی» کانادا که زیر نظر دانشگاه تورنتوی این کشور بوده و «مهندسی علوم و فناوری» هندوستان که زیر نظر مؤسسه فناوری این کشور است و با همکاری مؤسسه بین‌المللی تحقیقات سازمانی انگلیس فعالیت می کنند، دو مقاله مدیریتی از دکتر محمود صلاحی – رئیس اندیشکده مدیریت اسوه - را پس از ارزیابی کامل علمی، به چاپ رساندند.

به گزارش بولتن نیوز،شایان ذکر است نمایه این مقالات در سایر مجلات و پایگاه های علمی – مدیریتی دنیا مثل آکادمی علوم فنلاند، آکادمی علوم مدیریتی و سازمانی امریکا، آکادمی علوم آلمان، انجمن مطالعات سازمانی نروژ، انجمن مطالعات مدیریتی دانشگاه گوتنبرگ سوئد منتشر شده است.


تایید علمی و بین المللی نظریه مدیریت اسوه

این دو مقاله که در ذیل مفهوم کلان و نظریه مدیریت اسوه نوشته شده است تحت عناوین «ارزیابی میزان تأثیر مدیریت اسوه در بهبود کارایی» و «ارائه روش مدیریتی بمنظور اداره جامعه» می باشند. بدین ترتیب «نظریه مدیریت اسوه» مورد تأیید علمی مراکز دانشگاهی بین‌المللی قرار گرفت که این موضوع، یک اتفاق بزرگ و افتخار آفرینی قابل تحسین در حوزه علوم انسانی کشور محسوب می شود.

در توضیح نظریه مدیریت اسوه محور باید گفت که این نظریه مدیریتی بر اساس احکام الهی، قرآنی و سیره نبوی ترسیم شده است. در حالی که مکتب‌های مدیریت فعلی براساس منفعت محوری قرار دارند، «نظریه مدیریت اسوه» براساس حب محوری بنا شده است که در نقطه‌ای کامل جدید و متفاوت از نظریه‌های قبلی قرار دارد.

ما این اتفاق علمی و معرفتی بزرگ را به دکتر صلاحی و مجموعه دانشگاهی و علوم انسانی کشور تبریک گفته و آرزومندیم تا روند تولید علم در این حوزه براساس معارف دینی، روند روبه رشد گرفته و سایر عرصه های این حوزه را نیز در بر بگیرد.

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...