نسخه چاپی

پشیمان نیستم به پرسپولیس و استقلال نرفتم

عکس خبري -پشيمان نيستم به پرسپوليس و استقلال نرفتم

هافبك فصل پیش شاهین بوشهر گفت: چون دلال ندارم بی تیم مانده ام و منتظر روزهای آینده هستم.


به گزارش نما، ستار زارع در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت خود اظهار داشت: هنوز جايي نرفتم . وضعيت خراب است. پيشنهادهايي هم که داشتم زياد جالب نبود. شايد چون با دلال ها کار نمي کنم، به تيمي نرفتم با اين حال نااميد شيطان است و منتظر روزهاي آينده هستم.

وي افزود: چند پيشنهاد از سايپا، آلومينيوم و گهر داشتم که نرفتم. باشگاه هايي هم خواهانم بودند که در حد حرف فقط مطرح شد. شنيدم در ليست ياوري هستم ولي صحبتي با فجري ها نکردم. البته خيلي ها مي گويند شايد به خاطر اختلاف با جعفري به اين تيم نرفتم ولي واقعيت اين است که خودشان ضرر مي کنند و بايد به فکر تيم خود باشند.

هافبک فصل پيش شاهين تصريح کرد: متاسفانه از شاهين هنوز طلبم را نگرفتم. همه طلب دارند. تا به حال شکايت نکردم ولي ديگر جايز نيست بي کار بمانم. حدود 420 ميليون از شاهين مي خواهم. کسي جوابگو نيست. شاهين در ليگ برتر بود، صاحب نداشت و کسي جوابگو نبود. حالا که سقوط کردند کسي پيدايش نمي شود.

زارع با اشاره به ليگ برتر گفت: همه تيم ها امسال قوي شده اند و فکر مي کنم امسال ليگ بهتري نسبت به سال هاي گذشته شاهد باشيم. اکثر تيم ها خوب بسته شدند و فقط آلومينيوم، فجر و گهر و داماش به خاطر شرايط مالي قوي نشدند. حتي ملوان هم امسال مهره هايش را حفظ کرده و چند بازيکن خوب گرفته. فکر مي کنم امسال نتايج خيلي خوبي بگيرد.

وي تاکيد کرد: استقلال و سپاهان و پرسپوليس مدعي هستند. درست است تراکتور هم خوب بازيکن گرفته ولي اين 3 تيم مدعي هستند. خيلي ها مي گويند پرسپوليس به حاشيه مي رود ولي جمع و جور کردن اين تيم سخت نيست چون همه بازيکنان ملي پوش و بزرگند. اين تيم به سرنوشت استيل آذين هم دچار نمي شود چون مردم پشتش هستند و پيشکسوتاني دارد که در مواقع اضطراري کمک مي کنند. اين تيم با استيل آذين از زمين تا آسمان فرق مي کند.

زارع گفت: من از اين که به تيم هاي بزرگ نرفتم پشيمان نيستم چون بالاخره آن موقع براساس شرايطي که داشتم تصميم گرفتم. بالاخره هربازيکني دوست دارد در اين تيم ها بازي کند. من از حاشيه ها هم نترسيدم. نهايتا مي رفتم و بازي مي کردم تا پول بگيرم ولي ترجيح دادم در تيم هاي ديگر باشم تا سرخابي ها.

۱۳۹۱/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...