نسخه چاپی

خیز ارتش یمن برای بازپس گرفتن فرودگاه عدن

هم زمان با تشدید حملات جنگنده های سعودی به یمن، درگیری ها در استان عدن نیز شدت گرفته و ارتش با پیشروی به سمت منطقه منصوره عملیات بازپس گیری فرودگاه عدن را آغاز كرده است.

به گزارش نما به نقل از العالم، خبرهای رسیده همچنین حاکی است که متجاوزان سعودی، مناطق المعلا، التواهی، العریش و خور مکسر را هدف قرار داده و چندین منطقه یمن نیز شاهد درگیری های شدید میان ارتش و کمیته های مردمی با تروریست های وابسته به عربستان و القاعده است.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر بازگشت هوایی تعدادی از مسوولان مرتبط با عبدربه منصور هادی،رییس جمهور مستعفی و فراری یمن به عدن، فعالان استان های جنوبی تهدید کردند که اجازه ورود آنها را نمی دهند.

همچنین جنگنده ای سعودی فرودگاه بین المللی صنعا و پایگاه هوایی الدیلمی را در شمال پایتخت در سه حمله هوایی هدف قرار دادند.

متجاوزان سعودی با راه انداختن حملات و کشتار جدید، مناطق مسکونی را در استان لحج در جنوب شرق یمن هدف قرار دادند که در اثر آن تعدادی از شهروندان که اغلب از کودکان بودند، به شهادت رسیدند.

متجاوزان همچنین با 4 حمله جداگانه به مناطق جعوله، مصعبین، العریش و ساحل ابین در عدن، منطقه آل عطیف در منطقه سلقین در استان صعده را نیز دوباره بمباران کردند.

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...