نسخه چاپی

اسرائیل مشاور بشار اسد را ترور كرد

اسناد فاش شده آژانس امنیت ملی آمریكا حاكی از آن است كه رژیم صهیونیستی ژنرال محمد سلیمان، مسئول روابط سوریه با ایران و حزب الله را ترور كرد.

به گزارش نما،باشگاه خبرنگاران به نقل پایگاه اینترنتی اینترسپت خبرداد، ادوارد اسنودن مامور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا با انتشار اسناد محرمانه جدیدی از دستگاه های اطلاعاتی آمریکا فاش کرد کماندوهای نیروی دریایی رژیم صهیونیستی موسوم به « شایتت ۱۳ » سال ۲۰۰۸ ژنرال سلیمان را ترور کردند.

کماندوهای صهیونیستی به سوی این ژنرال سوری که شب هنگام در مراسم جشنی در خانه اش در ساحل دریا در طرطوس حضور داشت تیراندازی و وی را از ناحیه کمر و گردن مورد اصابت قرار دادند. این نخستین اظهار نظر است که درباره ترور ژنرال سلیمان منتشر شده است. پیشتر فرضیه هایی مطرح بود مبنی بر این که تنش داخلی میان محافل نزدیک به بشار اسد به تروری وی منجر شده است.

بر اساس گفته های سه افسر دستگاه اطلاعاتی آمریکا ، اطلاعات موجود در خصوص ترور ژنرال سلیمان از طریق رصد کردن سیگنال تماس های نیروهای صهیونیستی به دست آمده است. انتقال اطلاعات مربوط به ترور این ژنرال سوری از طریق همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا نبوده، بلکه نتیجه جاسوسی آمریکا از این رژیم است.

یکی از افسران آمریکایی اعلام کرد: " ما مدت زمان طولانی است که از توانمندی دستیابی به تماس های نظامی اسراییلی ها برخورداریم."

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...