نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

گردنت بشكند!

عکس خبري -گردنت بشکند!

وقتی انتخاب رنگ کت و شلوار مذاکره کنندگان، تبدیل به خبر می شود و با همان کت وشلوار داد می زند که «هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید» خوب معلوم است کمه مذاکرات به توافق ختم می شود. این درست است که ما هم می زنیم و می خونیم و کار دیگه نمی کنیم، اما باید صبر کرد! فرصت برای بغل کردن تیم مذاکره کننده داریم حالا حالاها!


حاج آقا افشا کن!
در همین راستا و در راستای پیروزی ظریفمون ؛جناب حاج آقا هم درفشانی فرمودند و با یاد آوری خاطره ای دیگر (البته این بار استثنائا از امام نبود) توافق هسته ای را یاد آور فتح خرمشهر دانستند. ضمنا این توافق ایشان را به یاد پیروزی قطعنامه هم انداخته! جام زهر و این حرفها رو که یادتون هست؟ حالا ببینم بعد 27 سال حالا که 27 تیر روز پذیرش قطعنامه 598 است، وقت آن است حاج آقا از خاطرات و گفتگوهایش در این زمینه پرده برداری بیش تری کند.

هرچی شد می ریزیم بیرون!
و باز در همین راستا گفتند عده از از مردم مرفه بالای شهر ریختند به خیابان ها و جشن گرفتند و زدند و خوردندو از اون کارهایی که نباید می کردند کردند البته بعضی هاشون! یکی هم می گفت:«طوری که مشخص بود در بین جمعیت افرادی حضور دارند که تنها به دلیل حاشیه ها و تماشای آن به خیابان ها ریختند.این عده افراد اگر چه محدود بودند اما همان افرادی هستند که حتی در صورت عدم امضای نهایی توافق مثلا به دلیل "دبه" طرف آمریکایی و کنگره، هم به خیابان می آیند تا در قالب عزای هسته ای به شعار های ساختارشکنانه و حرکات شنیع و زننده بپردازند.» من دیگه حرفی ندارم!

گردنت بشکند!
و دوباره در همان راستا گفتند که گردن بوش پدر شکست! پیر مرد در متزلش زمین خورده و گردنش شکسته که الهی بشکند! خوب ما هم همراه با تیم مذاکراتمان که آمریکا را همیشه دشمن واقعی ملت ایران دانسته اند، آرزو می کنیم، گردن خود آمریکا و بوش پسر و اوباما و فابیوس و هر گردن شکسته ای که بخواهد در مقابل انقلاب ایران بایستد، بشکند! و به قول محسن جون چاووشی: الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرش/ بیای ببینی که همه حلقه زدن دور و برش/ الهی که روز وصال طوفان شه از سمت شمال/ هیچی از اون روز نمونه به جز گلای پرپرش

خطر زود باوری و خوش گمانی
و در همون راستاهای قبلی اون آقا قبلیه که دوباره دوست داره برگرده به قدرت، در صفحه ای منتسب به وی حدیث به موقع و خوبی از مولا علی علیه السلام آورده:«سخت بترس از دشمنت بعد از آنکه از درِ صلح‌وآشتی درآمد. زیرا او بوسیله‌ی صلح، نزدیک می‌شود تا از شیوه‌ی غافلگیری استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه‌کن و در چنین مواردی زودباور و خوش‌گمان مباش.»

بیا بغلم!
این وسط چون کسی کاری به ورزشی ها مخصوصا از نوع فوتبالی ماجرا نداشت، اونا خودشون رو به سبک ما سه تا رو کجا می برین انداختند وسط و مثلا دروازه بان اون تیم قرمزه نوشت:« خدا وکیلی تورو باید بغل کرد. بیا بغلم، مرسی که هستی» یا یه آقای دیگه تا حالا فقط راجع به فوتبال حرف می زد و در بقیه موارد تخصصی نداشت یادداشت نوشته با این تیتر:« ظریف بنای ویرانه ایران را از نو ساخت» باور کنیم که فوتبالی ها در این میان نقش مادر عروس را ایفا خواهند کرد؟

۱۳۹۴/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...