نسخه چاپی

برانكو: قول قهرمانی دادن راحت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قول دادن خیلی راحت است و با یك كلمه می‌توان این كار را انجام داد اما ما این كار را نخواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ به ترکیه در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی ترکیه و همچنین قرعه‌کشی لیگ برتر صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

از اردوی ترکیه راضی هستید؟

خیلی راضی هستیم قبل از هر چیز از بازیکنان راضی هستم که با انگیزه بالا تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

در ترکیه شرایط خوبی داریم و هتل و سایر امکانات‌مان نیز خوب است.

در اولین بازی تدارکاتی مقابل حریف ترکیه‌ای به تساوی رسیدید. نظرتان در مورد این بازی چیست؟

قبل از هر چیر باید بگویم که از عملکرد بازیکنان راضی هستم. ما در برخی لحظات چه از نظر تاکتیکی و چه قدرت بدنی سرتر از حریف بودیم. به هر حال طبیعی است که اشتباهاتی هم وجود داشت اما باید کار کنیم تا برطرف شوند.

در اردوی ترکیه به دنبال چه اهدافی هستید؟

به هر حال اردو بخشی از تمرینات آماد‌ه‌سازی است که تاثیر خاص خود را دارد به عنوان یک تیم همه با هم هستیم و می‌خواهیم بازیکنان به یکدیگر نزدیک‌تر شوند. در ترکیه بازیکنان از لحاظ استراحت و تغذیه شرایط بهتری دارند و همچنین در اینجا 3 بازی دوستانه داریم که خیلی برای ما اهمیت دارد.

قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر هم انجام شد و پرسپولیس در اولین بازی باید به مصاف پدیده برود. نظرتان در این مورد چیست؟

ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم قرعه‌کشی برایمان اهمیت ندارد تلاشمان این است که هر چه با کیفت‌تر باشیم همه بازی‌ها برای ما به یک اندازه اهمیت دارند.

قول قهرمانی به هواداران می‌دهید؟

هزاران قول می توان داد اما معلوم است که پرسپولیس به خاطر قدمت و جایگاهش همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کند اما نمی‌خواهیم قول بدهیم زیرا قول دادن خیلی راحت است و در یک کلمه می‌توان آن را بیان کرد.

۱۳۹۴/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...