نسخه چاپی

كلینتون: هرگز به ایرانیان اعتماد ندارم

وزیر سابق خارجه آمریكا در تازه‌ترین اظهارنظر درباره گشایش هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی گفت هیچ كس نباید درباره تداوم تهدیدهای ایران در منطقه فریب بخورد.

به گزارش نما به نقل از فارس، «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات پرامید ریاست جمهوری آمریکا در حالی که چند روز قبل، از توافق هسته‌ای با ایران دفاع کرده بود، این بار مدعی شد که هرگز به ایرانیان اعتمادی ندارد.

به نوشته روزنامه «جرزوالم پست» کلینتون روز گذشته (پنج‌شنبه) در جمع هوادارانش گفت که آمریکا نباید به تهران در انجام توافق هسته‌ای اعتماد کند.

کلینتون در جمع هواداران خود در نیوهمپشایر با طرح سئوال این‌که «آیا من به ایرانیان اعتماد دارم؟» بلافاصله در پاسخ گفت: «قطعا، خیر.»

وزیر خارجه سابق آمریکا برای اولین بار با انتقاد از توافق هسته‌ای با ایران گفت این توافق «موضوع مورد بحث قابل احترام» است.

وی البته مدعی شد که بر این باور است که این توافق برای آمریکا بهترین گزینه در برهه فعلی است اما بعدا به خبرنگاران حاضر گفت: «هیچ کس نباید درباره تداوم تهدیدهای ایران در منطقه فریب بخورد.»

این در حالی است که «نانسی پلوسی» رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا روز گذشته حمایت خود از توافق رییس جمهورکشورش با ایران را اعلام کرده بود.

۱۳۹۴/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...