نسخه چاپی

موافقت صهیونیست‌ها درباره حمله به ایران

روزنامه «معاریو» اسرائیل چند روز پس از جمع‌بندی مذاكرات هسته‌ای، در یك نظرسنجی از ساكنان سرزمین اشغالی می‌خواهد نظر خود را در مورد حمله نظامی به ایران بگویند.

به گزارش نما به نقل از فارس، یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی که توسط روزنامه «معاریو» انجام شده است نشان می‌دهد، ۴۷ درصد ساکنان سرزمین اشغالی با حمله نظامی به ایران موافق هستند.

بنا به سؤال روزنامه معاریو از سؤال شوندگان که پرسیده بود آیا برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به بمب هسته‌ای با حمله نظامی به این کشور موافق هستید؟ ۴۷درصد جواب مثبت و ۳۷ درصد نیز جواب منفی و ۱۸ درصد دیگر نیز از دادن هرگونه جوابی امتناع کرده بودند.

این نظرسنجی که امروز (جمعه) منتشر شده است نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از سؤال شوندگان اسرائیلی اعتقاد دارند که توافق هسته‌ای ایران با ۱+۵، تهران را برای دستیابی به سلاح اتمی کمک خواهد کرد.

پس از جمع‌بندی مذاکرات ایران و ۱+۵ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل این توافق را به رسمیت نمی‌شناسد و خود را ملزم به رعایت‌ آن نمی‌داند و در صورت ضرورت از اقدام نظامی برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به سلاح اتمی بهره خواهد برد.

۱۳۹۴/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...