نسخه چاپی

61 تروریست در الكرمه عراق كشته شدند

ستاد اطلاع رسانی عملیات نظامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام كرد، 61 تروریست كه سه نفر از آنان دارای كمربند انفجاری بودند در اطراف الكرمه كشته شدند.

به گزارش نما به نقل از العالم، فرماندهی عملیات بغداد در چارچوب عملیات فجر الکرمه به پاکسازی الکرمه و مناطق اطراف آن ادامه داد. این عملیات با همکاری پلیس فدرال، بسیج مردمی، عشایر، نیروی هوایی عراق و ائتلاف و فرماندهی عملیات الانبار انجام شد.
پایگاه اینترنتی "السومریه نیوز" به نقل از این بیانیه نوشت: در این عملیات سه تروریست کشته و سه خودروی حامل تیربار و یک خودروی جنگی منهدم و سرنشینان آن کشته شدند.
پلیس فدرال عراق هم در "بیجی" واقع در 40 کیلومتری شمال تکریت با تروریست ها درگیر شد و سه تروریست دارای کمربند انفجاری را از پا در آورد.
نیروهای ارتش عراق نیز در "السمیلات" واقع در جنوب شهر تکریت 18 بمب و مکان بمب گذاری شده و در "المثنی" واقع در 40 کیلومتری غرب "سامرا" 5 بمب را کشف و یک فرد مظنون را بازداشت کردند.
همچنین نیروی هوایی عراق با انجام 23 و 75 سورتی پرواز در دو مرحله، شماری تروریست را کشت و خودروهایشان را منهدم کرد. 30 تروریست داعشی نیز در حمله هوایی ارتش به منطقه "هیت" در غرب شهر "رمادی" به هلاکت رسیدند.
سرلشگر "علی ابراهیم" فرمانده "عملیات الجزیره و البادیه" نیز گفت، 25 داعشی در حمله نیروی هوایی ائتلاف به "حدیثه" در استان "الانبار" کشته شدند که به خنثی شدن حمله داعش به این منطقه انجامید.

۱۳۹۴/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...