نسخه چاپی

اجازه نداشتیم خبر بستری شدن پله را اعلام كنیم

مقامات رسانه‌ای بیمارستان آلبرت اینشتین سائوپائولو مدعی شدند كه اجازه نداشتند خبر بستری شدن پله در بیمارستان‌شان را اعلام كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، پله که هم‌اکنون در آستانه 75 سالگی قرار دارد، تنها یک ماه و نیم پس از عمل جراحی پروستاتش، در بیمارستان بستری شد و بار دیگر زیر تیغ جراحی قرار گرفت.

نخستین کسی که بیش از 1000 گل در عمر فوتبالی‌اش به ثمر رساند، حالا از ناحیه کمر دچار ضعف‌ها و دردهایی شده است. او علاوه‌ بر این، در یک سال اخیر به علت‌هایی چون مثائل کلیوی و خونی نیز تحت عمل قرار گرفته بود.

آن‌چه در این رابطه گفتنی است آن‌که برای نخستین بار این ستاره سابق فوتبال به شکلی پنهانی و به دور از اطلاع مردم و هوادران و رسانه‌ها بستری شد. مقامات بیمارستان آلبرت اینشتاین سائو پائولو در این رابطه گفتند که مجاز نبودیم اطلاعی در این رابطه بدهیم؛ به ما گفته بودند در غیر این صورت هجوم جمعیت ممکن است سبب نا آرامی‌هایی شود.

او پیش از عمل اخیر خود آرزو کرد که پسر 23 ساله‌اش در دنیای فوتبال به جایگاه خوبی برسد، گوبا گمان می‌کرد که ممکن است از دنیا برود که چنین آرزویی را بیان داشت.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل تا کنون چهار بار (با خانم‌هایی سفید پوست) ازدواج کرد و به این ترتیب صاحب هشت فرزند شده است.

پله در دوران بازیکنی‌ ملی‌اش در 92 بازی حضور داشت و در این مدت 77 گل نیز به ثمر رساند.

۱۳۹۴/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...