نسخه چاپی

چرا پدر سوری دخترش را به دریا انداخت؟

یك مرد سوری كه تلاش زیادی انجام داده بود تا دخترش را به ساحل نجات برساند، پس از مرگ به ناچار جسد او را به دریا انداخت.

به گزارش نما به نقل از العالم یک مرد سوری با پرداخت چند هزار دلار به قاچاقچیان انسان سوار قایقی شد که بیش از 300 مهاجر با آن از مصر عازم ایتالیا بودند.
رسانه های ایتالیا نوشتند: این پدر سوری تلاش می کرد جان دختر ده ساله اش را که مبتلا به دیابت بود نجات دهد، اما قاچاقچیان در ابتدای سفر کیف کوچکی را که حاوی داروهای این دختر بود، به دریا انداختند.
مرد سوری که بعد از نجات از قایق قاچاقچیان به سیسیل منتقل شد به دادستانی ایتالیا گفت که دخترش در اثر بیماری به اغما رفت و سپس جان باخت و او هم به دلیل فشار سایر مسافران در قایق شلوغ جسد دخترش را به دریا انداخته است.
پلیس ایتالیا می گوید، سه مرد را به اتهام قاچاق انسان بازداشت کرده، اما آنها متهم به قتل نیستند، چون پدر دختر سوری گفته که آنها همان کسانی نیستند که کیف دارو را به دریا انداختند.
ایتالیا و یونان از مقاصد اصلی مهاجران و پناهندگان از شمال افریقا به اروپا به شمار می آیند و بنا بر آمار ارائه شده توسط دولت ایتالیا در سال جاری حدود دویست هزار مهاجر خود را به این کشور رسانده اند.
در روزهای اخیر اعتراض مردم ایتالیا به ایجاد پناهگاه آوارگان در نزدیکی خانه هایشان معترض بودند. وزارت کشور ایتالیا می گوید که این کشور میزبان بیش از 84 هزار مهاجر است که در سراسر این کشور پراکنده شده اند.

۱۳۹۴/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...