نسخه چاپی

بزرگترین بالن بادی در مشگین شهر رونمایی شد

همزمان با عید سعید فطر بزرگترین بالن بادی كشور در مجاورت پل معلق مشگین شهر رونمایی شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، بعد از ظهر یکشنبه در جمع گردشگران و مسافران تعطیلات عید فطر بزرگ ترین بالن بادی به ابعاد هزار متر مربع در مشگین شهر رونمایی شد.

به گفته فرماندار مشگین شهر این بالن جاذبه گردشگری جدیدی است که در کنار پل معلق مشگین شهر برای سرگرمی و نشاط آفرینی تعبیه شده است و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مشگین شهر در طول تعطیلات تابستان استفاده خواهد شد.

ابراهیم امامی از استقبال گسترده گردشگران از شهرستان مشگین شهر به ویژه پل معلق خبر داد و گفت: طول این پل ۳۴۵ متر در ارتفاع ۸۰ متری خیاو چای به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مطرح در استان و حتی کشور است.

وی افزود: نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر مسافر در طول تعطیلات به این شهرستان سفر کرده اند که عمدتا برای بازدید به پل معلق مراجعه داشته اند.

به گفته فرماندار مشگین شهر با وجود تمهیدات جهت اسکان و هدایت مسافران کمبودهایی در این شهرستان از جمله در بخش اقامت وجود دارد که نیاز است مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به جاذبه های ایجاد شده در این شهرستان پیش بینی می شود تعداد مسافران تابستانی به مراتب بیشتر از سال گذشته باشد.

امامی خواستار رسیدگی به مشکلات و کمبودهای زیرساخت های گردشگری در این شهرستان شد و تاکید کرد: گردشگری به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه شهرستان مورد تاکید است.

۱۳۹۴/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...