نسخه چاپی

راه‌اندازی سامانه سنجش كیفیت نان

عکس خبري -راه‌اندازي سامانه سنجش کيفيت نان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاكید بر ضرورت مشاركت مردم در ارزیابی كیفیت انواع نان در كشور، گفت: سامانه سنجش كیفیت نان راه‌اندازی شد.


به گزارش نما ،عباس قبادی در گفتگو با مهر با اشاره به راه‌اندازی سامانه سنجش کیفیت نان کشور گفت: در راستای ارتقای کیفیت نان و با توجه به اهمیت دریافت نظرات و دیدگاههای مصرف‌کنندگان در خصوص کیفیت و بهداشت نان‌های تولیدی، سامانه سنجش کیفیت نان با همکاری مرکز پژوهش‌های غلات و شرکت بازرگانی دولتی ایران راه‌اندازی مجدد شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این سامانه در نیمه اول تیرماه سال‌ جاری فعال خواهد شد و بر اساس آن، مصرف‌کنندگان در زمان مراجعه به واحدهای نانوایی می‌توانند در صورت تمایل، به مشارکت در موضوع ارزیابی کیفیت نان کشور، اقدام کرده و نظرات خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: با اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در حوزه نان، بستر مناسبی جهت رقابت در توسعه کیفی نان کشور فراهم شده است و هرچه زمان می‌گذرد، نان‌های تولیدی کشور کیفی‌تر می‌شوند؛ لذا انتظار می‌رود مردم با مشارکت در اینگونه ارزیابی‌ها، متولیان را در جهت رسیدن به کیفیت مطلوب تولید نان یاری کنند.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...