نسخه چاپی

آخرین جزئیات از مفقودین سیل در جاده چالوس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز با توجه به مفقود شدن ۱۲ نفر از اهالی روستا عنوان كرد: ۳ نفر از این مفقودین فوت و بقیه آن‌ها با توجه به عدم پیگیری خانواده‌های آنها احتمالا به منازل خود بازگشتند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، احسان نصیری اظهار داشت: کشته شدگان سیل در روستای سیجان تا این لحظه به 6 نفر رسیده که 4 نفر از آنها خانم و 2 نفر آقا بوده است و آمار مجروحان 10 نفر بوده است که در همان ساعات اولیه توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

نصیری افزود: تا این لحظه حدود 5 هزار بطری آب یکبار مصرف، 5 هزار کنسرو غذا و 1000 بسته نان خشک در اختیار دهیاری این روستا گذاشته شده است تا در صورت نیاز بین عوامل امدادی و افراد نیازمند توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: حدود 85 نفر از امدادگران ورزیده جمعیت هلال‌احمر در قالب تیم‌های جستجو، نجات در سیلاب، نجات در کوهستان، نجات در آوار به همراه 4 قلاده سگ جستجو و نجات و 16 خودرو نجات و آمبولانس با گروه‌های تدارکاتی در همان ساعات اولیه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با توجه به مفقود شدن 12 نفر از اهالی روستا عنوان کرد: 3 نفر از این مفقودین فوت و بقیه آن‌ها با توجه به عدم پیگیری خانواده‌های آنها احتمالا به منازل خود بازگشتند.

وی عنوان کرد: برآورد خسارت به عهده جمعیت هلال احمر نیست چنانچه ممکن است زمین‌های کشاورزی این منطقه دچار آسیب دیدگی شده باشد که این جمع بندی توسط مدیریت بحران استانداری باید اعلام شود.

نصیری افزود: حدود 50 دستگاه خودرو که در کنار حریم رودخانه قرار گرفته بود 100 درصد دچار آسیب‌دیدگی شد که در حال حاضر بیل‌های مکانیکی مشغول لایروبی و پاکسازی بستر رودخانه هستند.

۱۳۹۴/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...