نسخه چاپی

قدردانی فرانسه ازگزارشگر ضد ایرانی العربیه

عکس خبري -قدرداني فرانسه ازگزارشگر ضد ايراني العربيه

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مجلس سنای فرانسه برای قدردانی از"نجاح محمد علی" به دلیل پوشش رویدادهای ایران و عراق، در مراسمی که به همین منظور در پاریس برگزار شد، عالی ترین نشان خود را به او داد.

سنای فرانسه دلیل اعطای این نشان طلایی را گزارشها و فیلم های و برنامه های مستند این گزارشگر شبکه العربیه درباره رویدادهای ایران و عراق عنوان کرد.

این عالی ترین نشانی است که سنای فرانسه به ادعای خود، آن را به مبتکران، هنرمندان، نویسندگان، سیاستمداران، و روزنامه نگاران می دهد.


نجاح محمد علی در گزارشهای خود علاوه بر تشکیک در برنامه مسالمت آمیز هسته ای ایران، همواره به دنبال تفرقه افکنی بین قومیت های مختلف داخل ایران بوده است.

شبکه العربیه پس از اقدامات گروهک تروریستی ریگی و شهادت شماری از شهروندان، به حمایت از این گروه پرداخته و حتی با سرکرده این گروه نیز مصاحبه تلفنی انجام داد.

نجاح محمد علی که بعنوان کارشناس امور ایران در شبکه العربیه کار می کند؛ در جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران نیز گزارشها، تحلیل ها و برنامه های مغرضانه ای را برای تحریف افکار عمومی در کشورهای عربی پخش کرد.

پخش و تهییه این گزارشها که همسو با اهداف آمریکا و جریان وهابی برای ایران هراسی در منطقه صورت می گیرد، در این شبکه سعودی همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۰/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...