نسخه چاپی

تمرینات سپاهان فردا آغاز می‌شود‌

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال سپاهان پس از بازگشت از اردوی تركیه، فردا از سرگرفته می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، طلایی‌پوشان فوتبال اصفهان که از روز 30 خردادماه و پس از سپری کردن دوران استراحت لیگ چهاردهم نخستین جلسات تمرینی خود را در اصفهان آغاز کردند، از همان ابتدا برنامه نقل و انتقالات را هم در کنار تمرینات مدنظر داشتند.

در این مدت تیم سپاهان ضمن حفظ شالکه اصلی تیم به منظور تقویت نیروهای خود برای حضوری قدرتمند در 3 میدان پیش‌رو در فصل جدید، لئوناردو پادوانی، حبیب گردانی و وحید نجفی را هم به لیست بازیکنان خود افزودند و با بازیکنانی مانند لوسیانو پریرا و احسان حاج صفی هم تمدید قرارداد کردند.

طلایی‌پوشان که با بستن لیست بازیکنان، خیال خود را از فصل نقل و انتقالات آسوده دیدند، برای برگزاری اردوی تدارکاتی به ترکیه سفر کردند تا تمرینات خود را به علاوه برگزاری 3 دیدار تدارکاتی در کمپ بلو ادامه دادند.

سپاهانی‌ها که در این اردو دیدارهای دوستانه‌ای مقابل 2 تیم لیگ برتری ترکیه و تیم ملی امید ترینیداد و توباگو انجام دادند، با اتمام زمان 10 روزه این اردو شامگاه دوشنبه با ترک کشور ترکیه به ایران بازگشتند.

شاگردان حسین فرکی پس از بازگشت به کشور استراحتی 2 روزه را در برنامه دارند و سپس تمرینات خود را از ساعت 18:30 فردا در مجموعه فردوس کمپ اختصاصی این تیم دوباره آغاز می‌کنند.

سپاهانی‌ها پس از برگزاری نخستین جلسه تمرینی روز جمعه هم از ساعت 18:30‌ آخرین دیدار تدارکاتی خود را پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر در برابر راه آهن برگزار می‌کنند.

قهرمان لیگ چهاردهم فوتبال برتر ایران در نخستین دیدار خود در لیگ پانزدهم 8 مرداد میزبان تیم استقلال خوزستان است.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...