نسخه چاپی

استاندار جدید قم معرفی شد

مراسم تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم و معارفه سید مهدی صادقی به عنوان استاندار قم برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، فریدون همتی مشاور عالی وزیر کشور در این مراسم که عصر امروز در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه مدت یک ماه مسئولیت سرپرستی استانداری قم را عهده‌دار بوده است، بیان کرد: در طول این مدت تلاش کردیم از رهنمودهای مراجع تقلید بهره‌مند شویم و سعی کردیم تلاش شبانه‌روزی در امر خدمت‌رسانی به مردم استان داشته باشیم.

وی با اشاره به مطالعات خود در خصوص شرایط استان قم اظهار کرد: شهر مقدس قم به عنوان یک جهان شهر باید مورد توجه قرار گیرد چرا که در این شهر 13 هزار طلبه از 109 ملیت در این شهر مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

سرپرست استانداری قم با اشاره به اینکه قم شهر علم و اجتهاد است، گفت: این شهر در مسیر تردد 17 استان قرار داشته و به بازار استان‌های همجوار با جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر نزدیک است.

وی با اشاره به استعدادهای فراوان در این منطقه از نظر گردشگری با پارامترهای متنوع یادآور شد: قم دارای ویژگی‌های ممتاز متعددی است و باید نگاه ویژه و استراتژیک به قم داشته باشیم.

همتی با اشاره به حضور 20 میلیون زائر ایرانی و 1.5 میلیون زائر خارجی در این شهر گفت: به وزیر کشور گفتم که باید قم را شهری با جمعیت سه میلیون نفر دید؛ قم به لحاظ ملی، بین‌المللی و استانی باید مورد توجه قرار گیرد.

مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به وجود جامعه المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: قم را می‌توان مرکز صدور انقلاب اسلامی دانست و باید از این فرصت استفاده کرد.

وی در پایان از مراجع تقلید، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و وزیر کشور به دلیل حمایت‌های صورت گرفته تقدیر کرد و یادآور شد: باید بدون توجه به زمان وقتی که مسئولیتی را عهده‌دار می‌شویم در طبق اخلاص بگذاریم و امیدواریم که مقام عظمای ولایت و مردم از عملکرد ما راضی باشند.

همتی در پایان موفقیت دولت را در جمع‌بندی مذاکرات تبریک گفت و از همراهی‌های مجلس شورای اسلامی در این عرصه تقدیر کرد.

در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار سابق قم تقدیر به عمل آمد و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور و آیت‌الله سعیدی و آیت‌الله حسینی بوشهری سید مهدی صادقی به عنوان استاندار قم معرفی شد.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...