نسخه چاپی

نزاع جدید سر بازوبند كاپیتانی

عکس خبري -   نزاع جديد سر بازوبند کاپيتاني

ستاره تیم استقلال بدون امضا كردن منشور اخلاقی باشگاه به این تیم خواهد پیوست.

مجتبی جباری بعد از کش و قوس‌های فراوانی که با مسئولان استقلال داشت، بالاخره با آن‌ها به توافق رسیده و تا پایان هفته با این تیم قرارداد می‌بندد. جباری از میان تمام قید و شرط‌هایی که باشگاه برای او تعیین کرده بود فقط یک شرط را پذیرفته است.

توافق میان جباری و باشگاه استقلال با میانجیگری امیر قلعه‌نویی حاصل شده است. بر اساس این توافق جباری قرارداد مالی خود را با استقلال منعقد می‌کند و هیچ قرارداد دیگری تحت عنوان منشور اخلاقی باشگاه و... را امضا نخواهد کرد. همچنین او شرط دریافت پول بر حسب تعداد بازی‌ها را هم نپذیرفته است.



تنها نکته در مورد قرارداد جباری و استقلال این است که رقم دریافتی این بازیکن به اندازه 70 درصد بازی‌های فصل خواهد بود. همین.

* جباری، رحمتی و معادله کاپیتانی
با افزایش احتمال حضور مجدد مجتبی جباری در استقلال، معادله کاپیتانی این تیم وارد فاز تازه ای خواهد شد. سید مهدی رحمتی به شرط در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی، قراردادش بااستقلال را تمدید کرده است اما حالا با بازگشت جباری این مسئله می تواند بار دیگر مشکل ساز شود. گفته می شود دوری جباری از تمرینات بدنسازی او را از ترکیب تیم در هفته های ابتدایی لیگ دور خواهد کرد و موقتا آتش زیر خاکستر بحث بازوبند شعله ور نمی شود.
باید منتظر تصمیم استقلالی ها ماند.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...