نسخه چاپی

قایقران تیم ملی ایران در پرتغال پناهنده شد

یكی از ملی پوشان قایقرانی ایران كه همراه با تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان راهی پرتغال شده بود به این كشور پناهنده شد.

به گزارش نما ، یکی از ملی پوشان 17 ساله قایقرانی تیم ملی ایران به نام شروین پاکدل که همراه تیم ملی قایقرانی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان و زیر 23 سال جهان راهی پرتغال شده بود به محض ورود به فرودگاه لیسبون، گذرنامه خود را از مسئولان تحویل گرفته و فرودگاه را ترک کرد.

این قایقران که در رشته کانوی کانادایی فعالیت می‌کند به محض ورود به لیسبون گذرنامه خود را به بهانه انجام امور فرودگاهی از مسئولان تیم ملی تحویل و به سرعت فرودگاه را ترک و تا این لحظه خبری از وی نیست.

در صورتی که پناهندگی این قایقران تائید شود پس از 8 سال یک بار دیگر یک قایقران ملی پوش در خارج از کشور ایران پناهنده شده است.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در این خصوص گفت: بنده به صورت کامل این خبر را تائید نمی‌کنم.

خانواده مادری شروین خواسته‌اند او را در پرتغال نگه دارند!/ او برگردد قدمش روی چشم

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی، درباره پناهنده شدن شروین پاکدلان یکی از ورزشکاران قایقرانی در پرتغال به فارس گفت: وقتی این ورزشکار ما به مسابقات اعزام شد از خانواده مادری‌اش با او صحبت کردند تا وی در پرتغال نگه دارند. صبح امروز خانواده پدری‌اش با من صحبت کردند که اگر این ورزشکار پشیمان شود می‌تواند برگردد که من گفتم ما هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: ما از ورزشکاران اعزامی ضمانت داریم در ضمن باید بگویم او پناهنده نشده بلکه خانواده مادری‌اش خواسته‌اند تا شروین را نگه دارند. او بیاید قدمش روی چشم ماست و ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...