نسخه چاپی

ميثاقيان:

پروین خیلی خوشگل‌تر از سرمربی است

عکس خبري -  پروين خيلي خوشگل‌تر از سرمربي است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان پس از پیروزی در دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس گفت: به نظرم پروین خیلی خوشگل‌تر از ژوزه است.


به گزارش نما به نقل از فارس، اکبر میثاقیان پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در دیدار دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل تیم پرستاره پرسپولیس به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه به یک پیروزی شیرین قبل از شروع لیگ برتر رسیدیم و این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برای ما بسیار خوب باشد.

وی افزود: تمام تلاش خودم را می‌کنم تا نماینده هرمزگان در فصل جاری در لیگ برتر بماند و یک ابومسلم جدید را در لیگ داشته باشیم.

میثاقیان ادامه داد: هر وقت قول دادم خدا به من کمک کرد فصل قبل گفتم از هوا سنگ ببارد لیگ برتری خواهیم شد که این اتفاق افتاد، اکنون هم می‌گویم که انشاءالله تمام سعی خودمان را خواهیم کرد تا بمانیم. من فقط از شما خبرنگاران می‌خواهم اگر در آزادی چیزهای خوب از ما دیدید تشویق‌مان کنید اگر اتفاقات بدی افتاد همیشه نگویید ما را عوض کنند. من هر تیمی که در آن رفتم خدا به من کمک کرده و منشاء خیر و برکت بوده است.

وی در خصوص داوری نیز خاطرنشان کرد: وزن این داور زیاد بود، وقتی به دیدار او رفتم به او گفتم آیا یورو ۲۰۱۲ را دیده‌ای خیر؟ این داور اینقدر چاق بود که نمی‌توانست بچرخد و ساعت خود را نگاه کند به همین دلیل ۱۲ دقیقه وقت اضافه گرفت اما داور خوبی بود و من هیچ وقت به داوران بی‌احترامی نمی‌کنم چون دوست ندارم منشوری شوم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا با آمدن مانوئل ژوزه به پرسپولیس موافق هستید یا خیر، گفت: من در این باره حرفی ندارم و باید به فکر تیم خودم باشیم، البته ژوزه اصلاً شبیه پروین نیست و پروین خیلی خوشگل‌تر از اوست.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...