نسخه چاپی

تجمع تعدادی آتش‌نشان مقابل سازمان آتش‌نشانی تهران

جمعی از آتش‌نشان‌ها ظهر امروز مقابل سازمان‌آتش‌نشانی تجمع كردند تا از این طریق پیگیر مطالبات خود باشند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تعدادی از آتش‌نشان‌های تهرانی ظهر امروز مقابل سازمان آتش‌نشانی واقع در خیابان آزادی تجمع کردند.

علت این تجمع اعتراض به وضعیت حقوق و مزایا و قرار نگرفتن این شغل در رده مشاغل سخت عنوان شده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: این تجمع که در فضایی آرام و به صورت مسالمت آمیز برگزار شد حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

وی افزود: جمعی از نمایندگان آتش‌نشان‌ها بدون قرار قبلی خواستار دیدار با مدیران سازمان برای پیگیری مطالبات خود بودند که بعد از دقایقی این امر صورت گرفت و نمایندگان آنها توانستند با مدیران ارشد سازمان گفت‌وگو کنند.

ملکی از چگونگی پایان این تجمع و اینکه به آتش‌نشان‌ها وعده‌ای داده شده یا خیر، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

۱۳۹۴/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
آتش نشان
0
0
۱۳۹۴/۵/۱
سلام و خدا قوت سلام و خدا قوت عرض ميکنم ما آتش نشانان تهران از شما حاملان حقايق جامعه عاجزانه  درخواست رسيدگي و علني کردن مشکلات بي حد و مرز جانثاران  بي مدعا و مظلوم جامعه را داريم و دعاي خير آتش نشانان و خانواده هاشان براي شما عزيزان   :  1رسيدگي به قانون سخت و زيان آور مربوط به آتش نشانها با20سال سابقه وبدون شرايط سني (چطور ميشود خبرنگار در محيط امن و بي خطر ي که توسط همکاران ما با جانفشاني بسيار فراهم ميشود با 15الي 20بدون شرايط سني بازنشسته ميشوند ولي ما با 20با سن 50) . 2 شهدا و جانبازان ما جزو شهدا و جانبازان بنياد شهيد محسوب نميشود در صورتي که آيات و احاديث معتبر بر شهدا جانباز معرفي شدن ما وجود دارد. 3 کارمند ساده محسوب شدن و همه کاره بودن شغلي همه همکاران و بطبع آن حقوق و مزايا کم و گذاران سخت روزگار 3تامين مسکن آينده مالي 4 ايجاد انگيزه و روحيه  شغلي و عدم برنامه‌ريزي مديران براي ساعات استراحت پرسنل و کاهش. بوروکراسي اداري براي پيشرفت.    دعا خير آتش نشانان مظلوم  جانبرکفان عرصه نجات جامعه مدني.ياعلي
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...