نسخه چاپی

رای منفی كنگره به توافق، ایران را قدرتمند می‌كند

مقامات دولت آمریكا به یك نشریه صهیونیستی گفتند رای منفی كنگره به توافق هسته‌ای با ایران یك فاجعه بالقوه خواهد بود كه موجب افزایش قدرت ایران، تضعیف آمریكا و محدود كردن امكان كمك به اسرائیل خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مقامات دولت آمریکا به یک نشریه صهیونیستی هشدار دادند رای منفی کنگره به توافق هسته‌ای با ایران یک فاجعه بالقوه خواهد بود که موجب افزایش قدرت ایران، تضعیف آمریکا و محدود کردن امکان کمک به اسرائیل خواهد شد.

مقامات دولت باراک اوباما در جلسه توجیهی برای خبرنگاران روزنامه هاآرتص از مواضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کردند و گفتند: منطق انتقاد اسرائیل اینگونه است که نتانیاهو به هیچ توافقی با ایران علاقمند نیست و تنها با توافقی راضی می‌شود که ایران کاملا تسلیم شود و تحریم‌ها نیز رفع نشود.

این مقامات نسبت به مخالفت نتانیاهو ابراز ناراحتی کرده اند و گفته‌اند توافق خطوط قرمز نتانیاهو را رعایت کرده است.

آنها نسبت به تایید توافق در کنگره ابراز اطمینان کرده‌اند و در عین حال گفته‌اند که در غیر این صورت ایران از اجرای تعهداتش خارج خواهد شد و در حالی برنامه هسته‌ای خود را از سر می‌گیرد که رژیم تحریم های بین المللی فروپاشیده است. آمریکا در چنین شرایطی منزوی شده و از سوی متحدانش محکوم می شود.

۱۳۹۴/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...