نسخه چاپی

تكفیری ها ساخته آمریكا و نفت خلیج فارس هستند

معاون دبیر كل حزب الله لبنان در كنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم در دمشق اظهار داشت كه تروریست های تكفیری ساخته آمریكا و نفت كشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

به گزارش نما ، مهر به نقل از المنار نوشت: شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز در کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم تکفیری در دمشق اظهار داشت: تکفیری ها ساخته آمریکا و نفت کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند و پیروزی بر آنها بسیار نزدیک است.

وی گفت: سوریه با تجاوز منطقه ای و بین المللی مواجه است تا رویکرد خود را نسبت به محور مقاومت تغییر دهد اما کسانی که بر این موضوع امیدوار بودند اشتباه کرده اند و به هزینه های آن فکر نکردند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: محور مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی ایستاد و اکنون نیز در برابر تروریسم تکفیری ایستادگی می کند، محور مقاومت باقی خواهد ماند هر چند که بعضی از آن متنفر باشند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: عربستان سعودی تلاش بسیاری برای نابودی سوریه و عراق انجام داد و اگر این کشور نصف تلاش های خود را در راه دفاع از قضیه فلسطین انجام می داد اکنون اسرائیل از هستی ساقط شده بود.

وی گفت: راه حل بحران سوریه باید سیاسی باشد و ملت سوریه آن را انتخاب می کند. ثبات در لبنان معجزه نیست بلکه محصول ارتش، ملت و مقاومت این کشور است. سوریه هیچگاه در برابر توطئه خاورمیانه جدید تسلیم نشده است و ما برای مقابله با خطر تکفیری ها خواهان تشکیل جبهه عربی - اسلامی هستیم.

۱۳۹۴/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...