نسخه چاپی

نشست اپوزيسيون در كلن

سردرگمی ضدانقلاب خارج‌نشین و دستاوردهایی متوهم‌گونه

عکس خبري - سردرگمي ضدانقلاب خارج‌نشين و دستاوردهايي متوهم‌گونه

اخیرا در كلن نشستی را برگزار گردیده كه تشریح دستاوردهای آن می تواند گویای وزن و اعتبار جریانات اپوزیسیون باشد.

به گزارش نما به نقل از ندای انقلاب، جریانات ضد انقلاب که در ماههای اخیر بر دامنه فعالیت های محفلی خود افزوده اند اخیرا در کلن نشستی را برگزار کرده اند که تشریح دستاوردهای آن می تواند گویای وزن و اعتبار جریانات اپوزیسیون باشد.

از اینرو به منظور رعایت اصل بی طرفی و امانت داری در انتشار محورهای مورد بررسی در این نشست به بخشی از اظهارات یکی از شرکت کنندگان در آن اشاره می کنیم.

تقی روزبه به عنوان یکی از فعالان جریانات چپگرای ضد انقلاب در خصوص نشست کلن و وضعیت منشعب ضد انقلاب در شرائط فعلی می گوید: «فراهم ساختن ظرفی برای تبادل نظرو گفتگو، همکاری وهمگرائی هرچه بیشتر بین نیروهای گوناگون طیف گسترده و پراکنده چپ» از اولویت های مهم زمانی است.

وی با تبیین استراتژی «مقابله با پراکندگی» ضد انقلاب در شرائط فعلی به همفکران خود هشدار می دهد «دراین معادله هراندازه که بخواهیم برعمق توافقات و پیش شرط ها تأکید کنیم، بهمان اندازه درجهت تک گرایشی شدن و رنگ و بوی حزب واحد شدن حرکت کرده ایم و متقابلا بهمان اندازه از دستورکارمورد نظرجنبش چپ، مقابله با پراکندگی دور شده ایم.»

این عضو جریان چپگرای ضد انقلاب با اشاره به دستاوردهای نشست کلن برای گروهک های چپگرا یادآوری می کند« آزمون کلن درجهت گیری ها، نقطه شروع دیگری را برگزیده است که همانا بردو پایه اقدامات عملی مشترک و فراهم ساختن بسترگفتگو درون گروهی استوار شده است.»

این در حالیست که وجود انشعابات گسترده در جریانات چپ گرا به عادتی تاریخی در میان اعضا و هواداران این مشی سیاسی مبدل شده است. به گونه ای که طی سالهای اخیر عمده ی تلاشهای گروهک های چپگرا حول محور ایجاد اتحادی ولو فرضی و کمرنگ استوار گردیده است.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...