نسخه چاپی

پاسخ عجیب فدراسیون به ملی پوش قایقرانی

عکس خبري -پاسخ عجيب فدراسيون به ملي پوش قايقراني

ملی‌پوش كانوی ایران می‌گوید تمام تلاشش را برای كسب سهمیه در مسابقات آسیایی به كار می‌گیرد و اگر بداند كه نمی‌تواند سهمیه بگیرد اردوها را ترك می‌كند.

به گزارش نما، شاهو ناصری در گفت و گو با فارس، درباره شرایط تمریناتش گفت: قرار بود من هم همراه مجللی به لهستان بروم اما نشد. با صلاحدید مربی و فدراسیون در اردوی زمستانه پرتغال و بعد از آن در کاپهای جهانی هم شرکت نکردم. در حال حاضر در تهران هستم و تلاش می‌کنم تا سهمیه المپیک را بدست آورم.

وی درباره اینکه قرار است در مسابقات جهانی میلان در کانوی هزار متر رقابت کند اما گفته شده کسب سهمیه در این مسابقات مهم نیست، اظهار داشت: هر جا باشیم آب همان است و قایق هم همان، اما اگر به اروپا می‌رفتم و با مربی مجللی کار می‌کردم هم او از من شناخت داشت و هم من از او. البته گفته‌ام بعد از قهرمانی جهان قرار است به این کمپ‌ها بروم.

* مهم کسب سهمیه است، در جهانی باشد یا آسیایی

ناصری در پاسخ به این سوال که فدراسیون روی کایاک دو نفره و کانای تک نفره (مجللی) سرمایه گذاری کرده و اعتقاد دارد آن‌ها در مسابقات جهانی میلان سهمیه می‌گیرند تصریح کرد: اگر نگرفتند چه؟ تکلیف سایر ورزشکاران چیست؟ مهم کسب سهمیه است حالا در مسابقات جهانی باشد یا آسیایی. ما آبان ماه مسابقات انتخابی المپیک را داریم اما من تمامی فصل زمستان را و حتی تا یک ماه پیش بدون مربی تمرین کردم امسال هم در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردم.

وی افزود: تمامی حریفانم در کاپ‌ها شرکت داشتند. رقیب چینی‌ام در اردوی اروپاست و قزاقستان با بلاروس و روسیه تمرین می‌کند، اما من امسال در تهران بودم و به هیچ اردویی نرفتم. از طرفی مربی تیم ملی هم به پرتغال همراه ملی‌پوشان اعزام شد. اینکه فدراسیون می‌گوید روی این ورزشکاران سرمایه‌گذاری کرده اگر در جهانی مدال نگرفتند آیا قرار نیست در مسابقات آسیایی شرکت کنند؟ ما هم قرار است در همان مسابقات شرکت کنیم اگر مشخص بود هر ورزشکاری قرار است چه نتیجه‌ای بگیرد دیگر رقابتی برگزار نمی‌کردند.

* بعد از تعطیلی اردو نه غذا دادند نه خوابگاه

ملی پوش کانوی ایران درباره اعتراضات ورزشکاران کایاک برای اعزام نشدن به کمپ آلمان عنوان کرد: ورزشکاران کایاک از اول با هم بودند، به کمپ پرتغال رفتند، در کاپ‌های یک، دو و سه شرکت کردند اما من بدون مربی بودم. اگر ورزشکاران کایاک معترضند من چه بگویم. در اردوی قبل بعد از تعطیلی تمرینات به خانه نرفتم و خواستم خودم تمرین کنم اما فدراسیون به من گفت نه غذا می‌دهیم و نه خوابگاه. هیچ چیزی از فدراسیون نخواستم، فقط گفتم یک مربی بدهید. حتی نمی‌گویم مرا به اروپا بفرستید، 14 سال است که در قایقرانی کار می‌کنم، اما جواب‌ها این است.

* اگر بدانم سهمیه نمی‌گیرم به خانه می‌روم

ناصری در ادامه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی بتوانی در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه المپیک بگیری خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانستم به خانه می‌رفتم. در بازی‌های آسیایی روی کسب مدال طلا و نقره حساب کرده بودم اما اتفاقاتی افتاد که نتوانستم به مدال برسم اگرچه از نظر بدنی آماده‌تر از بازی‌های گوانگجو بودم. اما از نظر روانی آماده نبودم.

وی درباره حضور روانشناس در تیم‌های ملی آب‌های آرام گفت: دکتر حمزه را می‌شناسم تیم ما فیزیوتراپ و روانشناس احتیاج دارد. خواسته من فقط این است که با مربی خوب تمرین کنم. فاصله من از نفر دوم 8-9 ثانیه بیشتر نیست اما تلاش می‌کنم سهمیه المپیک را بگیرم.

۱۳۹۴/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...