نسخه چاپی

رستوران های كن و فرحزاد جمع می شوند!

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این كه در حال حاضر تملك باغات كن و رود دره فرحزاد در دستور كار است، اظهار كرد: به دلیل آسیب زا بودن رستوران ها و سایر ساخت و سازهای غیر مجاز در این 2 نقطه پس از اتمام تملك، جمع آوری و تسطیح اراضی در این محدوده انجام می شود.

به گزارش نما به نقل از میزان: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که در حال حاضر تملک باغات کن و رود دره فرحزاد در دستور کار است، اظهار کرد: به دلیل آسیب زا بودن رستوران ها و سایر ساخت و سازهای غیر مجاز در این 2 نقطه پس از اتمام تملک، جمع آوری و تسطیح اراضی در این محدوده انجام می شود.

ابوالفضل قناعتی با انتقاد نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها و رود دره های پایتخت خاطرنشان کرد: بیش از هر چیز رستوران هایی در این اماکن ساخته شده است، به دلیل این که در مدت زمان فعالیت خود پذیرای تعداد بیبشتری از شهروندان نسبت به بافت مسکونی هستند، برای تعداد نفرات بیشتری هنگام وقوع سیل یا هر حادثه دیگر خطر ایجاد می کند.

وی با اشاره به این که ممکن است این ساخت و سازها به ظاهر منجر به اشتغال‌زایی و تولید درآمد شود، ادامه داد: اما در صورت وقوع یک حادثه خسارت های ناشی از آن بسیار بیشتر از صرفه اقتصادی است که ایجاد می کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که در حال حاضر تملک باغات کن و روددره فرحزاد در دستور کار است، اظهار کرد: به دلیل آسیب زا بودن رستوران ها و سایر ساخت وسازهای غیر مجاز در این 2 محدوده پس از اتمام تملک روند جمع آوری و تسطیح اراضی مورد نظر انجام می شود.

قناعتی در پایان عنوان کرد: در صورت وقوع سیل هجمه ناشی از آن از بین باغات عبور می کند و دیگر جان شهروندان به این واسطه به خطر نمی افتد.

۱۳۹۴/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...