نسخه چاپی

خسارت 149 میلیاردی سیل به مازندران

استاندار مازندران از خسارت 149 میلیارد تومانی سیل به مازندران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، استاندار مازندران از خسارت 149 میلیارد تومانی سیل به مازندران خبر داد.

ربیع فلاح روز شنبه به خبرنگاران گفت : بارش شدید باران موجب آگرفتگی معابر ، وقوع سیلاب و بروز خسارات در تاسیسات زیربنایی ، واحدهای مسکونی ، تجاری ، باغات و اراضی کشاورزی در شهرهای مختلف استان شده است .

وی از اطلاع رسانی به موقع اداره کل بحران استان و مسوولین برای جلوگیری از تلفات جانی تقدیر نمود و گفت : الحمدلله با وجود آنکه 21 شهر مازندران درگیر سیلاب و مشکلات بارش شدید باران بود ولی با همکاری مردم حتی یک مورد تلفات جانی در استان نداشته ایم .

وی تاکید کرد : برگزاری جلسات متعدد مدیریت بحران در سطح شهرستانها و استان و بسیج امکانات برای رفع مشکلات ایجاد شده بر اثر سیل وضعیت شهرها را در کمترین زمان ممکن به حالت عادی برگرداند.

وی خواستار رعایت قوانین مربوط به ساخت و ساز و حریم رودخانه ها شد و گفت : بخش اعظمی از این خسارات و مشکلات به دلیل ساخت و ساز بی رویه در بستر رودخانه ها و عدم رعایت حریم رودخانه است .

وی افزود : در جریان سیل اخیر 104 میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی ، 16 میلیارد تومان به واحدهای مسکونی و تجاری ، یک میلیارد و 900 میلیون تومان به بخش معیشتی ، یک میلیارد و 200 میلیون تومان به وسایل نقلیه و 24 میلیارد تومان به حوزه کشاورزی خسارت وارد شده است

استاندار مازندران تاکید کرد : گزارش برآوردهای خسارات سیل به طور دقیق جمع بندی و به معاون محترم وزیر کشور و رئیس ستاد بحران کشور اعلام شده است .

۱۳۹۴/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...