نسخه چاپی

جلاد داعش فرار كرد!

عکس خبري -جلاد داعش فرار كرد!

برخی منابع آگاه تاكید كردند كه محمد اموازی (26ساله) معروف به "جان جهادی" یا همان "جلاد داعش"، از چند هفته پیش گروه تروریستی داعش را به مقصد شمال آفریقا ترك كرده است.

به گزارش نما به نقل از العالم، روزنامه "اکسپرس" چاپ انگلیس امروز (شنبه) به نقل از منابع آگاه نوشت: در صورتی که داعش احساس کند از این پس به محمد اموازی نیاز ندارد، او را همانند یک سنگی بی ارزش پرتاب خواهد کرد و ممکن است "جان" به سرنوشت قربانیان خود گرفتار شود.

گفتنی است که این تروریست انگلیسی کویتی الاصل پس از کشف هویتش در رسانه ها به عنوان قاتل بیمار گروگان های انگلیسی و آمریکایی، دچار رعب و وحشت شد و نگران است که تحت تعقیب نیروهای ویژه انگلیسی و آمریکایی در عراق و سوریه قرار گیرد.

به نوشته روزنامه اکسپرس، محمد اموازی همچنین نگران است که برملا شدن هویتش از اهمیت وی به عنوان قاتل در میان داعش بکاهد؛ او ترس و هراس دارد که مبادا برخی عناصر که داعش را ترک می کنند، علیه او دست به اقدامی بزنند.

احتمال می رود که اموازی در تلاش برای پنهان شدن از انظار، به گروه تروریستی دیگری در سوریه که به شهرت داعش نیست، ملحق شده باشد.

محمد اموازی به سبب قتل استیون ساتلوف، جیمز فولی، دیوید هاینز، آلن هنینگ و پیتر کاسیگ تحت پیگرد قرار دارد.

تحقیقات اخیر حاکی از آن است که سیف الدین رزقی (23 ساله) که در حمله تروریستی به تفرجگاه گردشگری شهر سوسه در تونس جان 38 گردشگر خارجی را گرفت، در همان اردوگاهی که محمد اموازی در آن حضور داشت، آموزش دیده بود.

۱۳۹۴/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...