نسخه چاپی

راه "خاتمی" از سران فتنه جدا شدنی نیست؛ البته راه توبه باز است!

عکس خبري -راه "خاتمي" از سران فتنه جدا شدني نيست؛ البته راه توبه باز است!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: به هیچ وجه نمی‌شود خاتمی را از سرا فتنه جدا دانست زیرا هنوز اتفاقات و عملكرده ایشان در فقتنه ۸۸ از یاد مردم نرفته است.

به گزارش نما به نقل از عصر امروز، سیدمهدی هاشمی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان وجهه و تفکر خودشان را منقضی شده تصور کرده و می دانند که این تفکر دیگر هیچ خریداری در سطح جامعه ندارد، اظهار داشت: همچنین، شخصیت هایی هم که دارای این نوع تفکر می باشند دیگر آن محبوبیت و مقبولیت در جامعه را نداشته و جایگاه خود را چه از نظر عملکردی و چه از نظر تفکر سیاسی در اذهان عمومی از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان از نظر ایدئولوژیکی، تفکر و گفتمان دیگر هیچ حرف خاصی برای گفتن ندارند، تاکید کرد: مردم بر این باورند که آنها در عمل نتوانسته اند هیچ کار مثبتی را در جامعه انجام داده و موفق نشدند مطالبات و خواسته های مردم را پاسخگو باشند.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی افزود: رفتارها، برخوردها و عملکرد اصلاح طلبان برپایه رفتارهای خطی و جناحی بوده به طوریکه فقط منافع خودشان را در نظر می گیرند و تنها مسئله ای که برای آنها اهمیت ندارد منافع مردم و جامعه است.

هاشمی تاکید کرد: آنها برای اینکه خودشان را احیاء کنند و محکی بزنند تا ببینند دارای چه ظرفیتی در جامعه هستند در انتخابات مجلس ورود پیدا کردند ولی همان گونه که مشاهده شد مردم از آنها استقبال نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرف دیگر وقتی اصلاح طلبان به این نتیجه رسیدند که در حال حاضر در گفتمان اصولگرایی محل هایی از چالش و نقاط ضعف بوجود آمده، در صدد برآمدند که از این فرصت استفاده کرده و با شکل و شمایلی دیگر در صحنه حضور پیدا کنند.

هاشمی تاکید کرد: در واقع آنها می خواهند با اصلاحاتی در شعارهایشان از مرگ این تفکر در جامعه جلوگیری کرده و خودشان را مجددا احیاء کنند.

وی با بیان اینکه مردم دیگر اعتمادشان را به اصلاح طلبان از دست داده اند، گفت: اصلاح طلبان اگر بخواهند واقعا به صحنه سیاسی، اجتماعی و حتی مدیریتی کشور برگردند باید تلاش زیادی کنند تا مجددا با اعتمادسازی بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اصلاح طلبان برای انجام این کار ابتدا باید تفکرات خودشان را اصلاح کرده و با حداقل هایی که در اختیار دارند، یک خدمت رسانی حداکثری داشته باشند.

هاشمی افزود: اصلاح طلبان باید کارنامه ای را برای خود فراهم کرده تا به واسطه آن کارنامه بگویند که ما در این صحنه و یا این جایگاه توانسته ایم عملکردهای مثبتی برای مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه نمی شود خاتمی را از سرا فتنه جدا دانست زیرا هنوز اتفاقات و عملکرده ایشان در فقتنه 88 از یاد مردم نرفته است، افزود: اما باید توجه داشت که راه توبه برای هیچ کس بسته نیست و ملت شریف ایران هم نشان داده اند که با کسانی که از رفتار زشت خود نسبت به این ملت و آرمانهای آنها اظهار ندامت و پشیمانی کنند بزرگوارانه برخورد خواهند کرد.

هاشمی با بیان اینکه اصلاح طلبان هرگز نمی توانند به صحنه کار و فعالیت برگشته و شأن و جایگاهی برای خود در جامعه بوجود بیاورند، گفت: تجربه انتخابات مجلس نهم نشان داد که مردم هنوز از فتنه گران نگذشته و نمی توانند پذیرای آنها در سطح مدیریتی جامعه باشند.

وی افزود: در واقع حضور اصلاح طلبان با تابلوها، آدم‌ها و شگردهای گذشته امکان پذیر نیست مگر این که در گفتمان، مدیریت و رفتار گذشته خود اظهار ندامت کرده و تبعیت از ولایت فقیه را سرلوحه کار خور قرار دهند؛ همچنین باید تلاش کنند تا به جای منافع حزبی و خطی به فکر خدمت هر چه بهتر به مردم و جامعه باشند.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...