نسخه چاپی

ستایش 3 هوا شد!

در حالی كه گفته می شد سعید مطلبی در حال نگارش فصل سوم سریال ستایش است، او مشغول نوشتن فیلمنامه سریال جدید احمد امینی است.

به گزارش نما به نقل از هفت صبح: در حالی که گفته می شد سعید مطلبی در حال نگارش فصل سوم سریال ستایش است، او مشغول نوشتن فیلمنامه سریال جدید احمد امینی است.

تلویزیون بعد از پشت سر گذاشتن ماراتن رمضان و تولید و پخش دو سریال «دردسرهای عظیم 2» و «پایتخت 4» برای شب های مرداد ماه هم دو سریال «تنهایی لیلا» و «تعبیر وارونه یک رویا» را هم از شب گذشته روانه آنتن کرد و حالا یک ماهی نفسی به راحتی می کشد تا برای شهریور ماه و نیمه دوم سال دیگر سریال های در دست تولیدش را آماده پخش کند.

در حال حاضر سریال هایی مثل «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور، «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار، «یادداشت های یک زن خانه دار» ساخته مسعود کرامتی، «آمین» ساخته مشترک منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی و ... در مرحله تصویربرداری و فنی قرار دارند اما در کنار این سریال ها که تولید خود را مدت هاست شروع کرده اند، دو سریال دیگر هم در آستانه تولید قرار گرفته اند که قرار است هر دو سریال به زودی با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل پیش تولید، تصویربرداری شان را شروع کنند.

یکی از این سریال ها که هنوز مراحل تولیدش رسانه ای نشده، سریالی است به کارگردانی احمد امینی که قرار است برای پخش از شبکه سه تولید شود. این سریال در دفتر آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال «ستایش» تولید می شود و فیلمنامه آن را هم سعید مطلبی می نویسد.

با توجه به حضور توأمان تهیه کننده و فیلمنامه نویس «ستایش» در پروژه جدید احمد امینی مشخص می شود که تولید فصل سوم «ستایش» فعلا از دستور کار خارج شده است.

سریال جدید احمد امینی که هنوز نامش قطعی نیست در مرحله بازنویسی فیلمنامه و انتخاب بازیگر و لوکیشن قرار دارد. دیگر سریالی که ساختنش به زودی شروع می شود، سریالی است تحت عنوان «پشت بام تهران» که کارگردانی آن را بهرنگ توفیقی برعهده دارد. او که تا همین یکی دو ماه پیش درگیر ساخت ادامه سریال «آمین» بود، به زودی سریال جدیدش را کلید می زند. فیلمنامه «پشت بام تهران» را سعید نعمت الله نوشته و زینب تقوایی هم قرار است آن را تهیه و تولید کند.

در حال حاضر این سریال آخرین روزهای پیش تولید خود را سپری می کند و بازیگران آن نیز در حال انتخاب شدن هستند. طبق آخرین خبری که خبرگزاری تسنیم از این سریال منتشر کرده، بازی کامبیز دیرباز و آزاده صمدی در این سریال قطعی شده است.

۱۳۹۴/۵/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...