نسخه چاپی

دستگیری سارقان محموله میلیاردی تلفن‌های همراه

فرمانده انتظامی شهر اصفهان گفت:ماموران پلیس مركز استان درعملیاتی ویژه دوسارق حرفه ای كه اقدام به سرقت۵۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یك میلیارد و ۷۸۵میلیون ریال كرده بودند را دستگیركردند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهر اصفهان با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای محموله میلیاردی تلفن‌های همراه در اصفهان گفت: در پی تماس یكی از شهروندان با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت محموله گوشی تلفن همراه وی توسط دو فرد ناشناس موضوع در دستور كار ماموران یكی از كلانتری‌های این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: فرد شاكی در اظهارات خود عنوان داشت دو نفر ناشناس به وی مراجعه و وی را از خودرو پیاده و به داخل یك ساختمان نیمه كاره برده و پس از ده دقیقه او را رها كرده و از محل متواری می شوند كه وی پس از مراجعه به خودرو متوجه سرقت ۵۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه می شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: با چهره نگاری متهمان توسط مالباخته جستجو برای دستگیری سارقان آغاز شد و سرانجام با اقدامات ویژه و تخصصی پلیسی ظرف ۴۸ ساعت پس از وقوع سرقت محل اختفای متهمان شناسایی شد.

سرهنگ یاردوستی تصریح كرد: با شناسایی مخفیگاه سارقان ماموران با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه به محل اعزام و دو سارق این پرونده را دستگیر و در بازرسی از منزل انان تعداد ۴۳۷دستگاه گوشی تلفن همراه را كشف كردند.

وی با بیان اینكه ارزش محموله مسروقه یك میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه متهمان دستگیر شده همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

۱۳۹۴/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...